TWENTY SIX🍀

25 7 0
                                    

Beberapa org namja sedang menunggu ketibaan bos mereka..

Kata bos mereka , mereka ada satu kerja yg perlu di buat jadi sbb itu bos mereka mengadakan perjumpaan di gudang lama itu..

Tidak lama kemudian bos mereka pun sampai..

"Ada apa bos nak jumpa kitaorang ni?" tanya namja A itu..

Author gelarkan namja² tu guna abjad² huruf ekk..

"Aku ada kerja nak suruh korang buat" kata bos mereka sambil duduk di kerusi yg telah sedia ada di situ sambil menyilangkan kakinya..

Ceh berlagaknya🙄.

"Kerja apa tu bos?" soal namja B pula..

"Aku nak kau culik yeoja ni then bawak dia ke sini" kata bos mereka seraya menyerahkan sekeping gambar seorang yeoja..

Untuk bagi memudahkan org upahannya mengecam yeoja yg ingin di culik itu..

Namja² tu melihat gambar yg bos mereka bagi tadi kemudian mereka mengangguk..

Ouh ye Auhtor lupa nak bagitau..terdapat 3 org namja merangkap org upahan ' bos ' tu ek😁.

"Apa sbb bos suruh kami culik yeoja ni? hmm boleh tahan gakk ekk yeoja ni..cantik" namja C itu sudah tersengih gatal melihat gambar yeoja itu..

Dan dgn itu bos mereka menjeling tajam ke arah namja C yg memuji yeoja itu tadi..

Kecut perut namja C tu bila nampak jelingan tajam yg diberikan oleh bos nya..

"Korang tak perlu tau sbb apa aku suruh korang culik yeoja ni..apa yg korang perlu buat , culik yeoja ni and jgn sampai ada org lain yg nampak..Arra?" kata bos mereka dgn tegas berserta amaran..

"Huh..bos macam tak kenal kitaorang ni siapa..kitaorang legend laa bab² pedajal org ni..bos just keep calm and we do the best for the job okay👌🏻" kata namja B dgn berlagaknya..

Bos mereka itu menjeling menyampah dgn ayat² org upahannya itu..

"Whatever but aku tau benda ni takkan sampai ke pengetahuan polis kalau korang settle kan benda ni dgn simple okay" sekali lagi bos mereka mengingati akan tugas mereka itu..

"Ye bos" kata namja A sambil tabik..

"Bila bos nak kitaorang mulakan kerja?" soal namja A lagi..

"Tomorrow" katanya sambil tersenyum sinis..

         +++++++++++++

"Eh ahjusshi , bila sampai? mana tau Eun Ri masuk hospital ni?" soal Jin bertalu² pada Mr.Park , jiran depan rumahnya..

Kemudian Jin menunduk hormat pada Mr.Park sekeluarga..

Mr.Park sekeluarga membalas tundukkan hormat Jin itu sambil tersenyum..

Kini di bilik wad Eun Ri hanya ada Jin seorang..yg lain masih di villa dan sebentar lagi mereka akan ke hospital..

"Baru tahu tadi..nampak Jungkook dgn Suga keluar rumah tergesa gesa tu yg ahjusshi tegur mereka..katanya Eun Ri masuk hospital akibat kemalangan..tu yg ahjusshi sekeluarga bergegas datang sini nak melawat keadaan Eun Ri mcm mana" terang Mr.Park bagaimana dia tau akan kemasukan Eun Ri ke hospital..

Jin hanya meng'oh' kan aje mulut nya sambil menganggukkan kepala..

"Ha jemput laa duduk ahjusshi , ahjumma" kata Jin dgn sopan pada Mr.Park dan Mrs.Park seraya menjemput mereka duduk di kerusi yg tersedia ada..

Pasangan suami isteri itu hanya mengangguk..

Kelihatan 2 org anak mereka juga turut datang melawat Eun Ri bersama..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now