FOURTHY🌁

30 4 0
                                    

DI SEOUL KOREA ARTS HIGH SCHOOL

Kelihatan sekolah itu sudah dibanjiri dengan pelajar² lain..

Seperti biasa pada hari isnin, mestilah ada perhimpunan kan..

Haihh , perhimpunan laa yg paling dibenci oleh semua pelajar..ye dokk?

Ha jgn nak tipu..Aku tau readers yg tgh baca citer ni pon malas nak masuk perhimpunan kan..sbb malas nak dengar ssaem korang membebel..Halah aku tau laa sbb aku pon student gak..and aku pon salah satu dripada diorang gak😂..Hek Author dah bongkar kan rahsia Author laa😂..it's okay laa..

(Back to story)

Pelajar² lain sudah berkumpul di dalam dewan sekolah..

Setelah itu ssaem² yg lain juga turut tiba dan duduk di kerusi yg telah disediakan khas untuk semua ssaem duduk..

Yang pelajar pulak kena berdiri sampai habis perhimpunan..

Tak aci kan ssaem je yg dpat duduk..pelajar pun nak duduk gak..ishh😤

Apabila pengetua mereka sedang berucap, pelajar yg lain bkn nya dengar pun..masing² buat kerja sendiri..mungkin ada segelintir pelajar yg dengar bebelan pengetua mereka itu..ada juga yg sedang tidur..Tidur?? mcm mna tu? mereka semuakan berdiri, mcm mna dia nak tidur dlm keadaan berdiri??🤔..hmm forget about it🙄..

Selesai sahaja perhimpunan..pelajar² diminta masuk ke kelas masing²..

SKIP

DI KELAS ..

Ahli Mujigae7 sedang rancak berborak..

Mereka sedang berborak tentang percutian mereka semua di Gwang-ju tempoh hari..

Masing² tak nak lepas bercerita tentang keseronokan mereka semua disana..

"Eh Eun Ri, aku nak tanya satu soalan boleh?" soal Ha Ae.

"Sejak bila kau kena mintak izin aku dulu nk tanya soalan nih? bkn kau terus terjah je ke?" tanya Eun Ri pelik. Hairan dengan perangai Ha Ae.

Ha Ae hanya mencebikkan mukanya saja...

"HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH" gelak mereka semua bila tengok Ha Ae buat muka.

"Ha apa dia?" tanya Eun Ri.

"Hmm..kau dgn oppa aku ada apa² ke?"

"Ada apa² apa? mana ada apa²..apa punya soalan laa kau nih" kata Eun Ri..

"Ani, I mean kau dgn dia ada..." kata Ha Ae sambil membuat gaya tangan dgn jari telunjuk sebelah kanan dan kiri disatukan.

"Apa dia?" Soal Eun Ri..

"Halah² kau ni sebenarnya tau kan apa maksud Ha Ae tu kan? tapi kau saja je buat² tak faham..kan?"sampuk Yoong Mi.

Kini semua mata tertumpu pada Eun Ri..

" Apa dia? serius aku tak faham laa apa yg kau nak cakap ni..yg korang pulak dok pandang² aku je dari tadi asal?" kata Eun Ri..

"Eh , yeoja ni karang..soalan punya senang mcm tu pun tak dapat nak tangkap..err"geram Soo Hee..

Tiba² Mr.Yoo Jae Suk masuk ke kelas mereka..Mr.Yoo Jae Suk merupakan ssaem yg mengajar subjek bahasa korea dikelas itu..

Semua pelajar segera kembali ke tempat duduk masing² .

" Aku tak habis lagi ekk dgn kau..soalan aku pun kau tak jawab lagi" kata Ha Ae kemudian dia duduk di tempat nya..

Eun Ri hanya buat bodoh je dgn apa yg Ha Ae katakan tadi..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now