BEAUTYNINE POV
"Plan aku nak pikat si Woojin tu setakat ni berjalan dgn lancar" kata Yoong Ri..
"Aku punya susah sikit laa nak pikat si Jin oppa tu..bila bercakap dgn dia kan..mcm nak tak nak je layan aku" kata Hyun Mi tidak puas hati..
"Kau punya cara mybe tak kena..try laa cara lain" usul Hye Jin..
"Hmm tak pe laa..nnti aku fikir cara lain pula"
"Ha yg kau pulak mcm mana?" soal Hyun Mi lagi pada Hye Jin..
"Aku? aku punya tunggu dulu laa..lek lek je..tak payah tergopoh gapah sgt..kita kena sabar , rilex and cool" kata Hye Jin dgn lagaknya..
"Huh..berlagak betul unnie nih..sekali tak dpat baru padan muka" ejek Sung Mi yg dah mula meluat dgn perangai berlagak unnienya tu..
"Eh kau mulut..kau apa tau..kau tu kecik lagi..so tak payah nak dok sebuk menyampuk hal org dewasa..study lagi bagus" sekali dgn sindiran dibalasnya kau..haa
Sung Mi hanya mencebik kan bibirnya sahaja mendengar kata² unnienya itu..
"Ha kau Eun Soo?" soal Hye Jin pada Eun Soo yg hanya diam sahaja dripada tadi..
"Aku tak jalankan lagi plan aku tu" selamba Eun Soo berkata.
Yg lain sudah bulat mata mereka mendengar jawapan yg keluar daripada mulut itu..
Eh minah ni karang..bercakap mcm benda ni tak penting pulak..
"Selamba je kan kau cakap mcm tu" kata Yoong Ri geram..
"Halah rilex laa..nnti aku buat laa" kata Eun Soo dgn tenang..
'Ish tak reti menyabar betul diorang ni' kutuk Eun Soo didalam hati..
"Pape je laa..next plan korang tarik perhatian diorang untuk lebih suka dkat korang lagi okay.." usul Hyun Mi..
Mereka hanya mengangguk..
"Unnie , Hyun Ah tgk Jungkook oppa tu kan..dia mcm syak something kat kita laa.." sampuk Hyun Ah yg hanya mendengar sahaja apa yg diperbualkan oleh unnie² nya yg lain..
"Haah..Jungkook oppa tu mcm tak boleh terima kemaafan yg kita minta kat Mujigae7 tu" sambung Je In..
"Mana taknya , kita semua tetiba je nak minta maaf kat diorang..tak ke pelik tu.." celah Sung Mi..
"Aku pun perasan gak..tapi peduli apa aku" kata Hye Jin..
"Ntah tau tak pe..waktu aku peluk si Eun Ri dgn Hyo tu ann..eii rasa mcm...ishh tak tau laa nak tafsir mcm mna..mmg geli habis lah.." kutuk Ji Kyung..
"Sama laa" celah Ha Neul..
"Tapi dgn peluk kauorang tu laa diorang terpedaya dgn tipu helah kita tau tak" kata Hyun Mi..
Mereka hanya menganggukkan kepala masing² tanda setuju dgn apa yg dikatakan oleh Hyun Mi..
Kemudian mereka menyambung membincangkan plan seterusnya untuk mengenakan semua ahli Mujigae7..
BEAUTYNINE POV END
+++++++++++Eun Ri dan Jungkook sedang membersihkan halaman rumah mereka..
Manakala oppanya² yg lain membersihkan pada bahagian dalam rumah..
Mmg itu rutin harian mereka adik beradik bila punya waktu lapang..
Mereka akan menggunakan waktu itu untuk mengeratkan lagi hubungan adik beradik mereka..
Sejak perginya orang tua mereka , mereka belajar hidup berdikari..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...