THIRTY THREE🐼

18 2 0
                                    

"Mungkin buat masa ni Eun Ri mengalami Amnesia . Ianya terjadi di sebabkan kepalanya terkena hentakan pada objek keras . Tapi awak semua tak perlu risau , Eun Ri masih boleh di sembuhkan..Amnesia ni tak lama pun..mungkin takkan kekal lama..Jadi untuk buat Eun Ri ingat semula siapa awak semua , kamu kena banyak bercerita tentang kamu semua atau bawa dia ke tempat² yg biasa dia pergi"

Masih terngiang² lagi kata² Doktor Shin yg baru menjelaskan tentang keadaan Eun Ri..

Tak sangka Jin , saeng nya itu akan hilang ingatan setelah sedar daripada koma..

Dan yg lagi memeritkan , saeng nya itu langsung tidak kenal siapa mereka semua termasuk dirinya..

"Eun Ri , kau tak kenal aku ke?" soal Hyo..

Eun Ri hanya menggeleng..

Hyo sedikit kecewa kerana Eun Ri tidak mengenalinya..

"Cuba kau tengok satu² orang yg ada kat sini..lepastu bagitau kitaorang kau kenal siapa je antara kitaorang semua ni" suruh Rae In..

Eun Ri hanya menurut..

Dia melihat satu² setiap orang yg ada di bilik wad itu..

Selesai melihat setiap wajah yg berada di bilik itu , Eun Ri hanya menggeleng..

Yg lain pula mula mengeluh..

"Gwaenchanha , Eun Ri mesti ingat punya tak lama lagi" pujuk Minhyun cuba menyedapkan hati semua yg ada di situ..

"Eun Ri , Eun Ri kenal oppa² Eun Ri tak?" soal Ji Sung sambil jarinya menunjuk ke arah BTS..

Eun Ri memandang ke arah yg ditunjukkan oleh Ji Sung kemudian dia menggeleng..

"Ni lah oppa² awak..Jin perkenalkan diri kau dgn yg lain" arah Ji Sung pada Jin yg berada di sebelah katil Eun Ri..

Jin mengangguk..

"Jin oppa..oppa sulung awak" kata Jin menunjuk pada dirinya..

"Suga oppa..oppa kedua Eun Ri" Suga pula perkenalkan dirinya..

"Jhope oppa..oppa ketiga nae sarang"

"Namjoon oppa..oppa keempat Eun Ri"

"Jimin oppa..oppa kelima"

"Tae oppa..oppa keenam awak"

"Jungkook oppa..oppa ketujuh kau merangkap kembar sama tahun kau"

Satu² ahli BTS memperkenalkan diri mereka..

Eun Ri memandang mereka..

"Kembar?" soalnya

Jungkook mengangguk..

"Yup..semua adik beradik kita dilahirkan mengikut tahun yg sama bagi dua orang..contohnya mcm Jin hyung dgn Suga hyung lahir pada tahun yg sama tapi lain bulan dan mereka sebaya..Jhope hyung dgn Namjoon hyung pun lahir pada tahun yg sama pada tahun yg berikutnya selepas Jin hyung dgn Suga hyung dilahirkan..tahun yg seterusnya Jimin hyung dgn Tae hyung lahir..Dan tahun berikutnya , kita pula lahir..aku dgn kau lahir pada tahun yg sama..so kau anak bongsu dlm keluarga Kim merangkap adik yg paling bongsu dalam 8 adik beradik" terang Jungkook akan tentang keluarga mereka..

Eun Ri tidak memberi apa² respond..

Kemudian Ji Sung memperkenalkan ahli yg lain pada Eun Ri..

+++++++++++++

2 hari kemudian , Eun Ri dibenarkan pulang ke rumah dan dia masih lagi perlu dipantau oleh pihak hospital dan perlu datang ke hospital mengikut jadual untuk pemeriksaan terhadap penyakit yg dialaminya..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now