TWENTY THREE💊

23 2 0
                                    

DI RUMAH KELUARGA IM

"Dari mana?" soal Mark..

"Dari villa" jawab BamBam malas..

"Ye ke kau ke villa? ke korang ke kelab?" duga JB pula dgn sinis..

"Apa ni hyung cakap mcm tu? ingat kitaorang ni tak de maruah ke sampai nak kelab bagai" marah Yugyeom..

Geram bila mereka bertiga dituduh sebegitu oleh JB..

"Oppa , kitaorang lepak dekat villa je laa tadi..tak de ke mana pun" celah Hyo..

"Ye ye je..ha kau Hyo , ingat oppa tak tau ke yg keluar berdua dgn Lin?" soal Jackson yg matanya sudah tunak memandang tajam ke arah Hyo..

"Apa yg oppa merepek ni..Hyo tak de pun keluar berdua dgn Lin..kitaorang cuma kat dalam villa je..itu pun BamBam oppa pun ada jugak..ramai lagi yg ada kat villa tu" nafi Hyo dgn bersungguh sungguh..

Mmg betul pun apa yg dia cakap tu..dia tak de kemana mana pun..hanya di villa sahaja dia melepak dgn yg lain..

"Hyung , better kita bincang elok²..aku tak nak laa kita gaduh²" sampuk Youngjae cuba meredakan keadaan..

"Betul tu hyung..kita bincang baik² ye" Jr. juga turut memujuk hyungnya itu untuk berbincang dalam keadaan yg baik..

"Nak bincang baik² apanya sampai org lain pun dah mula tau pasal apa yg dia buat belakang kita ni..kita oppa² dia pun tak tau apa yg dia buat belakang kita.." marah Mark..

"Ntah..manja kan sangat budak ni..ha tengok sekarang dia naik kepala" sambung Jackson sambil menuding ke arah Hyo..

Hyo terkejut bercampur hairan apabila melihat perangai oppa² nya yg tiba² mahu marah² itu..

Dia ada buat salah ke sampai oppa² nya marah sebegitu sekali..

"Apa yg oppa² cuba nak cakapkan ni?" soal Hyo.

"Alaa pura² tak tau konon..tak nak mengaku laa tu" kata JB..

"Hyung!! wae hyung mcm ni ha?" marah BamBam pada JB..

"Mwo? mcm mana apa? aku marah sbb adik aku dah calarkan maruah aku , aku marah sbb adik aku dah calarkan maruah keluarga kita tau" tengking JB .

Serta itu BamBam , Yugyeom dan Hyo terkejut dgn tengkingan JB itu..

Selama ini JB tidak pernah pun nak marah² atau tengking suara mcm ni..

Sejurus itu , orang tua mereka pun mendapatkan mereka semua yg berada di tingkat bawah itu untuk melihat apa yg sedang berlaku itu.

Mana orang tua mereka tak risau kalau dah JB menjerit mcm tu..Jeritan dia boleh dgr sampai beribu batu tau😂..Okay joke..

"Ya!! waeyo? apa berlaku ni? siapa yg menjerit jerit tu? malu laa sikit kalau jiran² yg lain dengar" marah Mrs.Im.

"Mark , waeyo?" soal Mr.Im.

"Appa tanya laa dekat anak kesayangan appa ni" kata Mark dgn sinisnya sambil jarinya menuding ke arah Hyo.

Hyo terkejut dgn kata² oppanya itu.

Kemudian Mr.Im memandang ke arah Hyo.

"Hyo , Wae? apa yg berlaku?"

"Hyo tak de buat apa² pun appa. Oppa yg tiba² nak marah. Hyo tak tau apa² pun sbb apa oppa marah" kata Hyo bersungguh sungguh.

"Eleh ye laa tu tak de buat apa². Habis tu yg kau duk ke hulur ke hilir dgn Lin tu apa citer? yg kau duk keluar masuk kelab tu apa bendanya ha?" kini Jackson pula yg menengking.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now