-MINHYUN POV-
Teringat perkara pagi tadi membuatkan aku tersenyum.Bila tengok muka gelabah dia tu..haishh kiyowo😍
"So itulah saeng BTS yee..Yeppuda(cantik)..Tak tahu pulak BTS ada saeng yang secantik itu.." kata minhyun didalam hati.
Sedang aku sibuk mengelamun pasal saeng BTS tu tetiba datang satu ekor momok pulak yang datang mengacau.
"Aishh..baru nak feeling² kejap pon tak boleh..tetiba datang pulak mengacau ketenteraman aku untuk berangan pasal saeng BTS tu." kata ku didalam hati.
MINHYUN:Pe kau nak?
Dengan malas aku bertanya.
JHOPE:Uishhh..garangnya..Lek arr apa yang kau mengelamun sangat sampai tersengih² tak ingat dunia tu?
MINHYUN:Tak ada apa lah..kau tak payah sibuk.
JHOPE:Takkan laa tak ada apa² kot sampai tersengih² macam orang gila tu..😕Aku pandang dia..Ada ke patut cakap aku ni gila? Muka hensem macam ni dia boleh cakp aku gila apalah..😒
AUTHOR:Hensemlah sangat *smirk*
MINHYUN:Kau jeles kan?😏
AUTHOR:For what aku nak jeles sebab kau hensem?
MINHYUN:*smirk* Pape je laa sambung citer balik..
AUTHOR:Okay.
Aku pandang Jhope..- Haihh..kalau bukan sebab kau ada adik yang secantik tu dah lama aku tumbuk muka kau ni - kataku didalam hati.MINHYUN:Tak ada apalah..hiss kau ni sibuklah..dah laa pegi sana..shuh..shuh..
Kataku sambil menghalaunya dengan cara menghalau kucing.
JHOPE:Sampai hati kau halau aku..sob sob😭..
Ahh sudah mula dah drama air mata yang dia nak buat..MINHYUN:Dahlaa kau gi buat drama air mata kau tu dengan orang lain..
Kataku sambil menolak badan jhope untuk pergi dari situ.
JHOPE:Ishh..Aku tahu laa mana jalan keluar tak payah laa tolak² aku..Ni haa petang ni jangan lupa kita ada meeting dengan group² lain pasal nak celebrate kepulangan GOT7 tu..
MINHYUN:Ye aku ingat..Nanti aku datang.
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...