"Hyung , tadi ahjusshi Park ada datang ke?" soal Jungkook pada Jin..
Jin memandang ke arah Jungkook diikuti ahli yg lain..
"Wae?" soalan di balas soalan..
"Tak de..Kook saja je nak tau..sbb tadi ahjusshi Park ada tanya kat Kook ngan Suga hyung , dia tanya kenapa kitaorang mcm tergesa² sgt..pastu kitaorang bagitau laa yg Eun Ri masuk hospital..pastu dia kata dia nak dtg melawat..tu yg Kook tanya tu..kalau tak de tak pe laa" terang Jungkook..
"Lek arr..jgn siries sgt😂..ahjusshi Park ada dtg tadi..baru je balik ni haa..lepaa korang muncul tu ahjusshi Park dgn keluarga dia dh balik dah pun.." beritahu Jin..
Jungkook hanya mengangguk..
"Laa dah balik ke? wae hyung tak tahan diorang lama sikit? kalau tak boleh jumpa sekejap tadi" celah Jhope tiba²..
"Dah korang dtg lambat nak buat mcm mana lagi? lagi pun ahjusshi Park kata dia ada hal so dia tak boleh lama²" kata Jin..
"Aduh melepas laa pulakk" kata Jhope dgn nada yg sedikit perlahan supaya tidak di dengari yg lain..
"Apa dia hope? aku tak dgr laa kau cakap apa tadi" kata Jin tiba²..
Jhope tersentak dan terus dia menggelengkan kepalanya tanda dia tak ada berkata apa² pon..
Fuhhh nasib baik- kata Jhope di dalam hati..
"Eh korang , dah pukul berapa ni? wae budak² tu dgn Kris tak sampai² lagi ni?" tiba² Sungwoon bersuara..
"Haah laa..takkan tak siap kemas villa lagi kot" kata Lay..
"Halah..satgi muncul laa tuh..mana tau jalan jammed ke..rilexx laa" kata Hoya cuba menenangkan hati semua yg ada di situ..
Tiba² telefon Luhan berdering dan dgn itu ia menyebabkan semua mata tertumpu ke arah nya..
Luhan melihat pada skrin telefonnya untuk melihat siapakah pemanggil itu..
"Kris" sepatah Luhan berkata..
Mereka semua pun mengangguk..
Dan tanpa menunggu lama Luhan pun mengangkat panggilan yg di buat oleh Kris itu..
"Yeoboseo , ya!! kau kat mana ha? lama tau kitaorang tunggu ni" kata Luhan terus tanpa menunggu apa² balasan pun daripada Kris..
Luhan kelihatannya sedang mendengar jawapan yg di beritahu oleh Kris dan dgn itu serta merta air mukanya berubah..
Itu membuatkan tanda tanya pada semua yg ada di situ..
Apa yg jadi?
"Okay kau tunggu situ..kejap lagi aku dtg dgn yg lain" kata Luhan seraya itu dia menamatkan panggilan..
"Ya!! waeyo?" soal Key ingin tahu..
Yg lain juga ingin tahu..
Mereka semua menanti dgn sabar apabila menunggu Luhan untuk memberitahu apa yg sudah berlaku itu..
Seketika Luhan mengambil nafas sekejap dan hembuskannya..
"Kris mintak kita turun dkt wad kecemasan" kata Luhan..
"Wae? siapa yg sakit?" soal Jr.
"Ya!! hyung waeyo? cakap lah terus terang kenapa ni?" desak Sehun..
"Saeng² Mujigae7 kena serang" terus Luhan beritahu akan perkara yg berlaku..
"Mwo?" serentak mereka semua berkata..
Terkejut barangkali..
"Kena serang? dgn siapa? habis tu diorang mcm mana?" bertalu talu soalan yg dilemparkan oleh Min Ho..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanficMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...