TEN🐇

38 4 0
                                    

Di pagi hari yg indah serta cuaca yg baik..burung² juga turut berkicauan..

KRING!! KRING!! KRING!!

Segera Hyo mematikan jam loceng tersebut yg berada dia atas almari kecil bersebelahan katilnya.

Dia mengecil kan mata nya sedikit kerana pancaran matahari..

Hyo bangun dari pembaringannya dan terus menuju ke arah balkoni bilik..

Dia memandang langit , kemudian tersenyum..

Happy..

Ye dia happy kerana hari ini dia bakal berjumpa dgn oppa² tercintanya..dia rindu akan oppa² nya itu..sudah setahun tidak berjumpa dgn mereka..

Hyo kembali masuk ke dalam biliknya dan segera bersiap².

SKIP

Kelihatan semua org sudah berkumpul di tepi pantai yg di mana tempat yg akan kami lakukan untuk party menyambut kepulangan Got7..

"Okay guys..attention please!!" jerit Ji Sung untuk menarik perhatian mereka semua.

Maka yg lain pun berkumpul di hadapan Ji Sung untuk mendengar apa yg ingin dikata kan olehnya.

"Apa dia hyung?" kata Kai.

"Tak de pape..just nak ingat kan korang supaya behave yourself je..tau laa korang ni mcm mna ann" kata Ji Sung.

"Hek eleh..ye ye je suruh kitaorang semua berkumpul..last² ni je yg hyung nak bagitau..baik tak yah camtu" geram Tao.

"Eh kau diam laa budak" jeling Ji Sung pada Tao.

Tao hanya mencebik..

Mr.Im yg melihat segera mencelah..

"Dah dah laa tu, ni ajusshi nak pergi airport dah ni..ada sapa sapa nak ikut tak?"

"Hyo? awak nak ikut tak?" tanya Mr.Im lagi.

"hmm tak kot..Hyo nak tunggu kat sini je laa dgn yg lain" jawab Hyo..

"Kami pon tunggu dekat sini jugak lah ajusshi" celah Jin mewakili semua.

Mr.Im hanya mengangguk kemudian dia berlalu pergi ke arah kereta bersama Mrs.Im..

"Okay guys..sekarang ni aku nak korang check balik kerja yg korang dah buat semalam ye..betul kan apa yg patut..orait" kata Jin sambil membuat gaya okay👌.

Yang lain terus membuat seperti apa yg di suruh..

Jin?

Dia apa lagi..pergi dapur laa..check makanan cukup ke tak untuk diorang semua makan nanti..

SKIP

+++++

DI AIRPORT

Mr.Im dan Mrs.Im berdiri berhampiran dgn pintu balai ketibaan bersama kertas yg tertulis 'Got7'.

Kemudian pintu balai ketibaan tu pun mula terbuka dan kelihatan ramai org yg keluar dari pintu tersebut.

Mr.Im dan Mrs.Im mula mencari kelibat anak² mereka.

Kelihatan ada sekumpulan namja yg sedang berjalan keluar dari pintu balai ketibaan tersebut.

Mereka juga kelihatan mencari sesuatu..

Kemudian Mr.Im dan mereka bertentangan mata dan serta merta mereka tersenyum dan sekumpulan namja itu pon terus melangkah pergi ke arah Mr.Im dan Mrs.Im..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now