"Hai Jungkook" sapa Ji Kyung..
Jungkook memandang ke arah empunya suara itu..
"Hmm" jawabnya malas..
"Wae U tak join kitaorang semalam?" kata Ji Kyung kemudian dia melabuhkan duduknya di atas kerusi bersebelahan dgn Jungkook..
"Malas"
"Hmm rugi tau tak U tak join kitaorang semalam..hmm tapi tak syok sgt laa sbb tak ramai yg join" kata Ji Kyung dgn penuh perasaan.
"Penting ke kalau aku ikut korang?" balas Jungkook dgn sinis..
Muka Ji Kyung sudah berubah bila dgr Jungkook kata begitu..
"U ni mcm tak suka je kitaorang dh berbaik ni" rengek Ji Kyung dgn gedik..
"Bukan aku tak suka..tapi aku dapat rasa perkara yg tak baik di sebalik maaf korang tu" pedas sekali ayat yg keluar di mulut Jungkook itu..
Air muka Ji Kyung sudah berubah..sudah macam cempedak busuk saja gayanya..
"And one more..kau tak payah laa nak ber 'I' ber 'U' dgn aku..aku geli tau tak bila kau cakap mcm tu" kata Jungkook lagi dgn kepala memandang ke arah lain..
Ji Kyung sudah semakin geram..kemudian dia terus berlalu dari situ..
Jungkook hanya memandang sinis sahaja ke arah Ji Kyung yg berlalu pergi itu..
SKIP
"Bengang siaa aku" kata Ji Kyung sambil menumbuk permukaan meja..
"Wae?" soal Ha Neul..
"Jungkook tu laa..eii makin lama makin geram je aku tgk dia tu..tau nak sindir org je.." marah Ji Kyung..
"Dia cakap apa je?"
"Dia kata ada perkara yg tak baik yg kita nak buat disebalik maaf yg kita minta kat Mujigae7 tu" beritahu Ji Kyung..
"Alaa..kau tak payah amik hati sgt laa dgn apa yg dia cakap tu" pujuk Ha Neul bagi menenangkan hati Ji Kyung..
"Mcm mana tak amik hati kalau dah setiap kali aku cuba nak dekat dgn dia ada je benda yg dia nak ungkit..pastu bagi sindiran pedas..aku tak tahan tau tak" keluh Ji Kyung..
"Kata suka dekat dia..kata dah fall in love dgn dia..kena laa bertahan"
"Kalau dah selalu sgt mcm tu kau ingat aku boleh bertahan ke? cuba kalau kau kat tempat aku..kau boleh bertahan tak?" duga Ji Kyung pada Ha Neul..
Ha Neul hanya menggeleng..
"Ha tau pun..hiss stress ni" katanya sambil serabaikan rambutnya..
"Apahal ni?" sampuk seseorang yg baru tiba..
"Kes Jungkook lagi laa apa lagi" kata Ha Neul pada org tersebut..
"Unnie..mcm mana Ji Kyung nak buat Jungkook suka dekat Ji Kyung? unnie please tolong Ji Kyung dapatkan Jungkook" rayu Ji Kyung..
"Weii Hyun Mi..kita nak buat apa lagi lepas ni? aku tgk Jungkook tu mcm tak makan hasutan kita je..bukan dia je..tak semua namja² tu kita dapat tarik" celah Hye Jin..
Ternyata org yg baru masuk itu adalah ahli BeautyNine yg lain..
"Kau ni Ji Kyung..takkan semua benda aku kena buat untuk kau dapatkan Jungkook tu..aku pun ada benda nak kena settle kan gakk..cuba fikir sendiri" panjang lebar Hyun Mi berleter pada Ji Kyung..
Ji Kyung hanya memuncungkan mulutnya saja..
"Cukup dah apa yg kita dapat ni..alaa yg tak makan hasutan kita tu tak banyak mana pun..kira yg masuk perangkap kita ni pun boleh tahan banyak jugak laa..nantu aku bagitau plan seterusnya.." terang Hyun Mi..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
FanfictionMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...