TWELVE🐣

44 5 0
                                    

Kelihatan Hyo sedang bergembira disamping oppa² nya dan juga omma dgn appanya..

"Happy nya Hyo sbb oppa² Hyo dah balik Korea balik" kata Hyo bersama senyuman yg sudah sampai ke telinga..

"Ye ke happy?" duga Mark.

"Iye betul, tak kan oppa tak percaya kot?" kata Hyo jujur..

"Iye lah..oppa percaya" balas Mark seraya menggosok kepala Hyo sehingga sudah serabai rambut Hyo dibuatnya..

Hyo hanya tersengih² dgn perlakuan oppanya itu..

"Sayang saeng oppa sorang ni" sampuk JB sambil memeluk bahu Hyo..

"Hyo pon sayang oppa jugak" balas Hyo bersama senyuman dibibir..

"Aikk JB je ke yg Hyo sayang, abis tu oppa² Hyo yg lain ni tak sayang ke?" celah Youngjae..

"Alololo, Hyo sayang semua oppa² Hyo laa..meh sini Hyo nak hug" kata Hyo seraya memeluk semua oppa² nya..

"Ehem" Mr.Im berdehem manakala Mrs.Im hanya memandang mereka..

Hyo yg faham terus sahaja mendepakan tgn nya untuk menyuruh appa dan omma nya join sekali peluk mereka..

Setelah itu mereka sekeluarga berpelukan..

Manakala yg lain hanya memerhati sahaja gelagat mereka sekeluarga..yeahh this is the sweet family💕..

DI SUATU SUDUT..

"Sweet kan diorang sekeluarga tu, untungnya laa dapat peluk omma dgn appa diorang tu kan?" kata Jungkook bersama senyuman dibibir sambil memandang ke arah keluarga Im..

Yang lain disitu apabila mendengar Jungkook berkata begitu, secara automatiknya aktiviti yg mereka lakukan terhenti seketika..

Mereka semua memandang Jungkook yg sedang menundukkan wajahnya itu..

Mereka semua dapat rasa apa yg Jungkook rasa..

Omma dan appa BTS serta Eun Ri mati akibat kemalangan jalan raya..

Masatu mereka sekeluarga mahu pergi bercuti..tetapi satu tragedi pula yg menimpa mereka sekeluarga, yg dimana kereta mereka dilanggar oleh satu lori yg hilang kawalan akibat pemandunya mabuk..

Setelah kereta mereka dilanggar oleh lori itu, kereta mereka mula hilang kawalan dan terus kereta mereka jatuh ke dalam gaung..

Masatu mereka sedar lagi..cuma ada luka² je laa..tapi mereka tidak boleh keluar daripada kereta tersebut kerana pintu kereta sudah tersekat..orang ramai pula berpusu-pusu datang untuk membantu mereka keluar daripada kereta tersebut..

Apabila pintu kereta itu berjaya dibuka, ibubapa mereka menyuruh orang awam membantu mengeluarkan anak² mereka dahulu..tetapi tanpa mereka sedar, minyak kereta sudah tumpah, jadi bila mereka semua sudah berjaya mengeluarkan Eun Ri yg tersepit di seat belakang kereta itu serta meletakkan Eun Ri bersama² oppa² nya yg lain, dan belum sempat mereka mahu berpatah balik untuk menyelamatkan ibubapa mereka pula tiba² kereta itu meletup dan habis terbakar rentung kereta itu..

Semua orang di situ terkejut dan kesal kerana gagal menyelamatkan ibubapa anak² tersebut..

Jin dan Suga yg lihat situasi itu hanya melihat sahaja keaadaan kereta yg terbakar itu..mereka tidak mampu untuk melakukan apa² kerana pada masatu mereka kecil lagi..

Umur Jin dan Suga dalam lingkungan 12 tahun, Jhope dan Namjoon berumur 11 tahun, Jimin dan V berumur 10 tahun , manakala Jungkook dan Eun Ri berumur 9 tahun..

Masatu Jungkook dan Eun Ri sahaja yg menangis sbb mereka mahu kan omma dan appa mereka..mereka kecil lagi masatu jadi tidak tahu apa yg sedang berlaku pada waktu itu..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now