TWENTY ONE💎

27 3 0
                                    

HA AE AND WOOHYUN POV

"Ha Ae , Ha Ae sayang Woohyun tak?" soal Woohyun pada Ha Ae yg berada di sebelahnya..

Kini mereka berdua di belakang villa yg dimana kolam renang berada..

Mereka berdua merendam kaki mereka didalam kolam itu..

"Wae Woohyun tanya soalan tu? mestilah Ha Ae sayang Woohyun..kalau tak , takkan Ha Ae boleh couple dgn Woohyun kan" kata Ha Ae malu²..

Woohyun yg nampak raut wajah Ha Ae yg malu² itu tersenyum..comell

"Saranghae❤..Woohyun nak Ha Ae tau yg Woohyun betul² sayang dan cintakan Ha Ae..hope relationship kita ni kekal ke jinjang pelamin" kata Woohyun penuh mengharap sambil memandang ke wajah Ha Ae..

Ha Ae terharu mendengar luahan hati Woohyun itu..tidak disangka yg dia akan dicintai dan disayangi oleh seorang namja yg betul² sukakannya..

"Na do saranghae❤..Ha Ae pun nak Woohyun tau yg Ha Ae pun sayang dan cintakan Woohyun..Ha Ae pun berharap relay kita ni kekal ke jinjang pelamin" kata Ha Ae dgn penuh keikhlasan didalam hati sambil tersenyum manis..

Terasa tangannya hangat..rupa² nya Woohyun sedang memautkan tangannya dgn tangan Ha Ae..seketika tangan mereka bersatu..

Woohyun mengangkat tautan tangan mereka ke udara dan dikucupnya tangan Ha Ae itu..

Betapa sayang dan cintanya dia pada gadis itu..

Ha Ae pula sudah memerah pipinya menahan malu..

"Amboi² sesedap perencah adabi kau je nak cium² tangan saeng aku ekk" sampuk Ji Hoon yg ntah dari mana datangnya itu..

"Eh Ji Hoon , sejak bila kau berdiri kat sini ni?" kata Woohyun terkejut dgn itu tangannya dan tangan Ha Ae yg dipegangnya tadi di lepaskan..

"Tak usah kau tau sejak kapan pun ku berada disini..yg nyata gua mau tau ngapain kamu mencium² tangan saeng aku ha?" tu dia keluar dah bahasa seberang..mcam² laa Ji Hoon nih😑..

"Hihihi..terlepas laa" kata Woohyun sambil mengusap pangkal tengkuknya bersama sengihan dibibir..

"Oppa buat apa kat sini?" soal Ha Ae..

"Kebetulan oppa lalu kat sini tadi..pastu ternampak laa korang yg tgh berasmara dana ni..tu yg oppa dtg tegur..kalau tak ntah apa² lagi yg kau buat nanti kan" kata Ji Hoon bersama jelingan yg maha maut dilontarnya pada Woohyun..

Woohyun pula hanya tayang sengihnya sahaja..

"Dah laa oppa masuk dulu..nanti korang masuk tau..Onew hyung dah order makanan tadi..jap lagi sampai laa tu makanan tu nanti..ha Woohyun..jaga batas² kau ekk..kalau tak ni ha kau dapat" kata Ji Hoon sambil menayang penumbuknya dan seraya itu dia terus berlalu pergi..

"Uishh garang betul Ji Hoon tu ye..sekali tgk mcm jambu² gitu..sekali kau haa..penumbuk dia keluarkan" kutuk Woohyun..

Ha Ae sudah ketawa mendengar kata² yg keluar dripada mulut Woohyun itu..

Apa laa dia ni..😂

HA AE AND WOOHYUN POV END

HYE BIN AND V POV

"Ya!! kepala petak!! pulangkan laa balik scarf Hye Bin tu" jerit Hye Bin pada V yg sudah membawa lari scarf Hye Bin itu..

Ceh ayat..membawa lari ekk😂😂

V hanya menjelirkan lidah nya sahaja..

Haih panas sudah Hye Bin itu..segera dia mengejar V itu..

V pun apa lagi..lari laa dia..

Diorang berdua lari keliling ruang tamu tu..

"Ishh bagi laa balik scarf Hye Bin , Tae.." rengek Hye Bin yg sudah berhenti dri mengejar V..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now