Harini Eun Ri ke hospital bagi memeriksa keadaan nya..
Turut di temani oleh Jimin seorang kerana yg lain ada kerja yg perlu di selesaikan dirumah..
Bilik Doktor Shin
Sesampai Eun Ri dan Jimin di hadapan bilik Doktor Shin , Eun Ri mengetuk pintu tersebut.
Tok!! Tok!! Tok!!
Setelah mendengar sahutan seseorang yg suruh masuk daripada dalam , mereka berdua pun masuk..
"Eo? Annyeong Kim Eun Ri-ssi." kata Doktor Shin ramah..
Eun Ri hanya mengangguk dan tersenyum ke arah Doktor Shin..
"Ouh ye , silakan duduk Eun Ri-ssi , Jimin-ssi duduk lah" kata doktor itu lagi..
"Dae , kamsahabnida" kata Jimin dan seraya itu dia dan Eun Ri pun duduk di kerusi yg berhadapan dgn Doktor Shin itu..
"Eun Ri mcm mana? Sihat? ada sakit lagi tak kat mana²?" soal Doktor Shinnbagi memulakan sesi pemeriksaan..
"Saya baik² saja..cuma kadang² rasa denyut² sikit kat kepala ni" kata Eun Ri sambil memegang kepalanya yg berbalut itu..
"Normal ke kalau asyik sakit kepala je doktor?" soal Jimin tiba²..
Doktor Shin hanya tersenyum..
"Jimin-ssi jgn risau , perkara tu normal bagi pesakit yg mengalami hentakan pada bahagian kepala..mari Eun Ri kita buat imbasan sedikit pada bahagian kepala awak..lepastu saya nak periksa kepala awak sama ada luka awak dah keeing ke belum ye" kata Doktor Shin seraya bangun daripada duduknya dan menuju ke katil yg berada di sebelah meja nya bagi memeriksa keadaan Eun Ri..
Eun Ri akur kemudian dia duduk di atas katil seperti mana yg disuruh oleh Doktor Shin..
Jimin juga turut bangun dan hanya berdiri berhampiran Eun Ri yg duduk di atas katil itu..
Setelah itu Doktor Shin pun mengimbas kepala Eun Ri , takut² kalau ada tempurung kepala nya yg retak tanpa dia ketahui..
Setelah memastikan tiada apa² , Doktor Shin membuka pula balutan yg membaluti kepala Eun Ri itu bagi memeriksa luka yg di alami Eun Ri..
"Hmm nampaknya awak semakin pulih Eun Ri..Luka awak ni dah kering jadi tak perlulah saya nak balut kepala awak lagi..apa yg awak perlu buat , awak kena sentiasa letak ubat sapu ni kat luka awak dan awak tutup dgn kapas ni ye..takut kalau awak tak tutup nanti luka awak kena jangkitan kuman pulak..kalau luka awak ni dah betul² kering baru awak tak payah letak kapas ye" terang panjang lebar Doktor Shin..
Eun Ri hanya mengangguk..
Jimin pula sudah tersenyum bila melihat saeng nya yg semakin pulih itu..
"Mari saya periksa kaki awak pula.."
Eun Ri akur dgn apa yg disuruh oleh doktor itu , kemudian dia menunjukkan kaki nya pada Doktor Shin itu..
Doktor Shin mengimbas kaki Eun Ri bagi melihat sama ada tulang kaki Eun Ri sudah pulih atau belum..
"Jimin-ssi , awak ad bawa saeng awak pergi berurut tak?" soal Doktor Shin sambil matanya tidak lepas melihat skrin monitor yg memaparkan keadaan tulang kaki Eun Ri..
"Eo? ada doktor..kawan saya , mak dia tu tukang urut , jadi saya hantar saeng saya ni kat dia je..Syukur lah lepas hantar Eun Ri pergi berurut kat dia , Eun Ri dah. boleh jalan sendiri" terang Jimin..
Doktor Shin hanya mengangguk..
"Bagus lah..kaki Eun Ri ni pun dah pulih sepenuhnya..tapi tak bermakna itu Eun Ri boleh main lasak² ye..awak kena pantang ye sbb kaki awak pun baru pulih..jadi Jimin-ssi , awak pantau lah saeng awak ni ye..jgn bagi dia lasak² sangat" pesan Doktor Shin..
YOU ARE READING
[C] OUR FRIENDSHIP [BTS]
Fiksi PenggemarMengisahkan tentang kehidupan sekumpulan kawan..yang mana merupakan setiap kumpulan adalah adik-beradik serta kawan daripada kecil..Pada mulanya sekumpulan kawan itu hidup bahagia dengan kasih sayang yang diberikan antara satu sama lain..kemudian su...