FIVE🌈

46 6 0
                                    

-NOBODY POV-
-DI RUMAH KELUARGA KIM-

Semua berkumpul dirumah keluarga kim seperti yang disuruh oleh Jin.
Ruang tamu rumah itu penuh dengan ahli² yang lain seperti Rae In dan oppa² nya iaitu EXO, Ha Ae dan oppa² nya WANNA ONE, Hye bin, Yoong mi, Soo hee dan juga Hyo.
Tidak ketinggalan juga Eun ri dan oppa² nya BTS.

Jungkook dan Eun ri keluar dari dapur sambil membawa minuman yang sudah siap dibancuh dan dihidangkan pada yang lain.
Selesai menghidangkan air, Jungkook dan Eun ri mengambil tempat masing² dan Jin mula bersuara.

JIN:Tujuan aku suruh korang semua berkumpul ni sebab nak bincang pasal kes yang Hyo kena buli tu..
Mata Jin tertumpu pada Hyo yang duduk di sebelah Ha Ae.

JI SUNG:So, kau nak buat apa? Nak jumpa yeoja² tu suruh jangan ganggu Hyo lagi. Macam tu?
Kata Ji sung yang merupakan ahli WANNA ONE serta abang yang paling tua atau abang sulung kepada Ha Ae.

XIUMIN:Kalau setakat bagi warning je dekat yeoja² tu mana cukup..Lagi diorang naik kepala nanti..Ha kang lagi teruk Hyo kena.
Xiumin pula bersuara yang merupakan ahli EXO serta abang paling tua atau abang sulung kepada Rae In.

SUGA:Aku pun tak setuju kalau kita bagi warning je dekat yeoja² tu..
Kata suga yang menyuarakan rasa tak setujunya jikalau bagi warning sahaja pada yeoja² tersebut.

JIN:Tak, bukan tu sahaja.. Kita juga akan bagitau semua orang pasal status saeng² kita..Aku dah tak sanggup nak sorok² lagi pasal hal ni..

Eun ri yang dengar cadangan Jin terus bersuara.

EUN RI:Mana boleh. Nanti kalau oppa² semua bagitau dekat semua orang pasal status kitaorang, lepastu tetiba diorang serang kitaorang macam mana?

Ye memang betul pun, dia risau akan risiko yang akan dihadapi oleh mereka jika oppa² mereka beritahu semua orang tentang status mereka yang mereka ini merupakan saeng² kepada pelajar² yang popular di sekolah serta diluar sekolah.

And buat pengetahuan readers² sekalian yang baca citer ni..Sebenarnya semua orang tak tau yang sesetengah ahli Mujigae7 ni mempunyai oppa. Semua tidak tahu bahawa oppa² mereka adalah pelajar² yang popular dekat sekolah. Macam Eun ri saeng kepada BTS, Ha Ae saeng kepada WANNA ONE, Rae In saeng kepada EXO, dan Hyo saeng kepada GOT7. Semua ini atas permintaan saeng² mereka kerana tidak mahu mengambil risiko kerana takut diserang oleh peminat² oppa² mereka dan sebagainya. Okay sambuk balik citer.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now