Selam sevgili okuyucularım. Bir önceki bölüme sorularınızı hala beklediğimi hatırlatmak istedim.
Yeni bölümde bol bol satır arası yorum bekliyorum. Umarım beni kırmazsınız. Keyifli okumalar :)
Bu arada eklediğim şarkının bu aralar bağımlısı oldum. Dinlemenizi tavsiye ediyorum.
İthaflar
_Önceki Bölümden Kesit_
Rodas, anlayışla başını sallarken "Merak etme her şey ile ilgileneceğim. Walter renk ruhlarına sahip kızlarla dışarıda bekliyor, kalacak yeni bir yerde ayarlarız. Sende Max uyandığında gerçekleri öğrenirsin. Evi kontrol etme işini de ben devralıyorum." dedikten sonra antrenman odasından ayrıldı. Caprea, Max ile ilgilenirken Cleon'un sakinleşmesini de sağlayabilirdi. Kızın herkesin üzerindeki garip etkisinin farkındaydı. Bundan bir kaç gün önce kendisine de fazlasıyla yardımcı olmuştu.
Rodas, dağılmış dostunu ardında bırakırken kafasının içinde tonlarca soru olsa da cevapların sadece bir kaç tanesine sahipti. Bunlardan en net olansa şu an Cleon'un kendinden pekte farklı olmayan durumuydu. Sevdiği kadını kaybeden bir erkeğin tükenmişliğini tüm hareketleriyle gösteriyordu.
Öncesinde ne kadar inkar etmiş olursa olsun Cleon, Lea'a aşıktı. Rodas da bunun getireceği sonuçları, Cleon'un ne kadar dağılacağını, yaşamış biri olarak, oldukça iyi biliyordu. Bu yüzden de Cleon'un omuzundaki yüklerin büyük bir kısmını almaya gönüldü oldu. Geçmişte, Mavi'den önceki hayatında nasıl bir komutan olduğu bilinen bir gerçekti. Bıraktığı ana kadar işini oldukça iyi yapmıştı. Şu an ise geçmişteki o haline bir süre devam etmesi gerekiyordu. Cleon kendine gelip de otoriteyi tekrar eline alana dek, düzeni korumak zorundaydı. Çok büyük bir darbe almış olsalar da yılmak seçeneklerinin arasına dahil değildi. Lea'ı geri almak, kraliçeyi kurtarmak için her yolu deneyeceklerdi.
Rodas, merdivenlerden yukarıya çıkarken, sağ kulağında bulunan kulaklığın oldukça küçük olan düğmesine bastı. Cleon'un aksine Rodas ve diğer koruyucular hala Max'in onlara verdiği ekipmanları kullanılıyorlardı. Bu yüzden Rodas, Walter ile konuşmak için ekipmanı devreye soktuğunda Walter ona kısa süre de cevap verdi.
"Walter, dışarıda ne durumdasınız?"
"İyi sayılırız. Gerçi renk ruhlarını taşıyan kızlar oldukça korkmuş durumdalar. Onları bir felaketten kurtarıp, başka bir felakete sürüklemiş gibi olduk. Bu yüzden de arabada beklemelerini söyledim. Durumumuz ne kadar kötü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...