Hypate

698 81 457
                                    

Bu kez bölümü hızlı yazabildim diye düşünüyorum. Keyifli okumalar. Bol bol yorum yaparsanız sevinirim. 

Damien'ın karanlık dünyasına hoş geldiniz. 

İthaflar

Seginus

UlkuJR

evrentrak


      _Önceki Bölümden Kesit_      

Lea, gördüğü manzaranın korkunçluğu bir yana, çaresiz olmanın verdiği hisle daha fazla ağladı. Şu an kendini umursadığı bile yoktu. Cleon... Onun için bir şeyler yapmak zorundaydı.

"Onu bırak."

"Bırakırım. Ama ne istediğimi biliyorsun, siyah. Kabuslarında bana hayır demen belki de senin için fazla kolaydı. Şimdi sorumu tekrar edeceğim. Komutanın hayatına karşılık senden istediğim her şeyi tereddüt bile etmeden yerine getireceksin. Anlaştık mı siyah?"

 Anlaştık mı siyah?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ölüm acı vericidir. 

Peki, sevdiğin bir insanın ölümünü izlemek ne kadar acı verir?

Damien'ın sert sesi kulaklarına ulaşırken, Lea gözlerini bir an olsun Cleon'un üzerinden ayırmıyordu. Bu da yaşaması gereken kabusların bir yenisi miydi? Damien, her şeyin gerçek olduğunu söylese de, ona inanmak istemiyordu. Hayır, buna inanmayı kesinlikle reddediyordu.  Bu yüzden de gözlerini sımsıkı kapatarak, bileklerini bağlı olduğu kelepçelerden kurtarmaya çalıştı. 

Eğer bir kabusun içindeyse bir şekilde uyanması gerekiyordu. Canının acısıyla bir kaç saniye sonra gözlerini açan Lea için, ne yazık ki gördüğü manzara da değişen hiç bir şey yoktu. 

Cleon'un bedenindeki yaraların ne denli derin olduğu akan çok fazla miktarda kandan belli oluyordu. Üstelik daha az önce Damien, zaten açık olan bir yarayı, hançerle eşeleyerek daha kötü olmasına sebep olmuştu. Öpmeye doyamadığı dudaklarındaki tel ipler ise Lea'ın, ağlama isteğini körüklüyordu. Kan kaybından dolayı soluk bir tene sahip olan Cleon'un hala ayakta olmasının tek sebebi ise, onu kollarından kavrayarak tutan Strider'dı. 

Lea'nın yanakları her saniye yeni bir göz yaşı damlasıyla ıslanırken, tek bir kelime bile dudaklarından dökülmüyordu. Ensesinde hissettiği nefes Lea'nın, korkuyla irkilmesini sağlarken, Damien'ın sesi kulaklarına doldu.

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin