Sonunda kurgumun finalini yapmayı başardım. Umarım beğenirsiniz.
Teşekkürler bölümünü okumayı atlamayın.
〽〽〽
_Önceki Bölümden Kesit_
Fia, düşünürken kendi içindeki zayıflığa lanet etti. Şuan yeteneklerinin neredeyse tamamı, siyah renk ruhundaydı. Diğer yandan bazı renk ruhlarının varlığını içinde hissediyordu. Buda onların bedenen öldüğü anlamına geliyordu.
"Yeteneklerini bilmiyorum. Ama... Hypate taşı ile onu bulabilirim. Tabi tüm güçlerimi Lea'dan geri almalıyım."
"Sorun değil. Damien, taşın yaratıklarda olduğunu söylemişti. Onlara emir vermem yeterli olacaktır."
〽〽〽
Cleon, konuşması biter bitmez odaklanmaya çalıştı. İsimsizlerin komutanı olduğu kısacık zaman diliminde, adamlar ile yaratıkların birbirinden farklı şekillerde emir aldıklarını, hem yaşamış hem de Damien sayesinde gözlemleme şansı olmuştu.
Sesi, dudaklarından fısıltı şeklinde dökülmeye başladığında, Cleon, Hypate taşını alan Nyx'in yanına gelmesini emretti. Aynı cümleyi bir kaç kez daha tekrar ettikten sonra, sessizce beklemeye başladı. Gözleriyse hala, Lea'ın üzerindeydi. Kullandığı güce gerçek anlamda hayran kalmıştı.
Dakikalar sonra odanın ortasından, belli belirsiz bir karartı geçti. Cleon, hissettiği gariplikle karartının kaynağına odaklandı.
"Eee....fen...di... mizzz."
Nyx'in sesi odada yankılanırken, Cleon, odadaki en az ışık alan bölüme doğru yürüdü. Nyx'lerin ışığa duyarlı bedenlerini biliyordu. Karartının içinden ona uzatılan taşı alırken, yaratığın kırmızı gözlerine baktı. Hemen sonrada hızlı hareket ederek arkasını döndü.
"Sanırım bu duruma asla alışamayacağım. Nyxler, benim için çalışıyorlar."
Lea, gülümseyerek Cleon'un elinden taşı almak için uzandı. "Bana da tuhaf geliyor. Yine de önemli olan Hypate taşına sahip olmamız." diyerek Kraliçeye doğru yürüdü. Elindeki taşın parlaklığını çok önceden kaybettiğini biliyordu. Bunun nedeniyse tamamen kendisiydi. Taşın içindeki gücü, tıpkı renk ruhlarına yaptığı gibi tüketmişti.
Kraliçe'nin taşı eline almasının ardından, elini tutmasına izin veren Lea, kadından duyacağı kelimeleri bekledi. Kraliçe de taşı inceledikten kısa süre sonra, açıklama yapmaya başladı.
"Şimdi bana ve renklere uyguladığın yeteneğin tersini yapman gerekiyor, Lea. Kendini serbest bırakıp, gücün taşa geri dönmesine izin vermelisin. Diğer türlüsü canını yakacaktır. Taşa direnmeye çalışma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasia-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...