Koruma

444 54 290
                                    


İthaflar

aynur0501

mavibasliklikiz

EserGurerk

Yorumlarınızı eksik etmeyin keyifli okumalar :)


_Önceki Bölümden Kesit_

"Lea'a sen zarar veremezsin. Ama ben zarar vermek zorunda kalacağım. En azından yaratıklar ile onu yavaşlatırken canını ciddi anlamda yakmam gerekecek. Sonrasında ise iş yine sana kalıyor. Onun sana olan sevgisini kullanmalı ve bir şekilde duygularını tetiklemek zorundasın. Lea sana aşık. Sevgisi o kadar fazla ki, bunu ona ilk başlarda bende silah olarak kullanmıştım."

"Sana neden yaratık dediğimi hatırlattığın iyi oldu. Bu iş bittiğinde seni görmek bile istemiyorum."

"Merak etme. Her şey iyi sonuçlanırsa zaten beni göremeyeceksin. Planın o kısmı hala aynı. Renk ruhları kendi hayatlarına dönerken, bizde Fia ile buradan gideceğiz."

"Güzel."

    

〽 〽〽   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Konuşma sonrasında iki adamda birbirlerine tek bile kelime dahi etmeden, odanın farklı kısımlarına doğru yürümeye başladılar. 

Damien, Fia'ın yanına, koltuğa oturduğunda, odağında tamamen o vardı. Kadınının ellerini, ellerinin arasına alırken gözlerinin içine bakıyordu. Yaptığı planın tam anlamıyla mükemmele ulaşması için Fia'a sığınak hakkında daha detaylı bilgiler vermesi gerekliydi. Olur da bu yer açığa çıkarsa, kadının kendi imkanlarıyla kaçması ve yeniden saklanması gerekecekti. Güçlerini tam anlamıyla kullanamayan kraliçe, yaratıklar karşısında fazla kolay bir hedefti. 

Damien, Fia'a hiç bir detayı atlamadan talimatları sıralarken, gizliden gizliye kendi zihninde de planlar yapmaya devam ediyordu. Buna ihtiyaçları olacağını düşünüyordu. Çünkü, Kate'in yardım adı altında Fia'a yaptıklarının sonuçlarını tam olarak bilemiyordu. 

Kadınının sevgiden yoksun bakışları, onu bir kez ölümle burun buruna getirmişti. İlki bir yanılsama olabilirdi, ama aynı belaya göz göre göre yeniden bulaşmak büyük bir aptallık olurdu. Tam da bu sebeple hayatta kalan bir kaç Nyx'i, Fia'ı gözetlemeleri için görevlendirmeye karar verdi. Eğer kraliçe değişim gösterirse, Fia'ı kontrol altına almak için en hızlı şekilde yanına geri dönecekti.  

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin