İthaflar
Bölümler geç geldiği için üzgünüm. Final yaklaşırken kurgumu size en iyi şekilde aktarmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.
_Önceki Bölümden Kesit
Cleon, kadının sözleriyle anlık bir donma yaşarken, Walter'ın acı dolu çığlığı ile hızla başını çevirdi. Mileena, buz gücünü koruyucunun üzerinde denerken bedeni yavaş yavaş buz kristalleriyle kaplanıyordu. Bedenine batan kristallerin verdiği acı katlanarak artarken, Cleon bu kez tam anlamıyla sonun geldiğine emin oldu.
Çaresizliğin yarattığı hislere karşılık, Cleon'un yapabildiği tek şey daha fazla öfke dolmak oldu. Saatler önce kendine verdiği sözü bir kez daha tutamazken, eli kolu bağlı olmak, içinde bulunduğu durumu daha da çıkmaza sokmaktan başka bir işe yaramıyordu. Ne yapacaktı? Ne yapabilirdi? Her şey öncesinde olduğu gibi mi sona erecekti?
Walter'ın acı dolu çığlığı alanda yükselirken, Cleon burnundan soluyarak Fia'a baktı. Kadının hiçbir şeyi umursamadığı ortadaydı. Konuşmak fayda etmeyecek gibi görünüyor olsa da, denemek zorundaydı.
"Fia, Mileena'ı(Mor) durdurman gerekiyor. Walter'ı öldürecek..."
Kraliçe, bir anlığına Walter'a baktıktan sonra başını hemen komutana çevirdi.
"Üzgünüm, Cleon. Bu mümkün değil. Renk ruhları güçlenmek zorundalar..."
Göz bebekleri irileşen Cleon, olduğu yerde çırpınırken bağırmaya başladı. Walter'ın sesini başka türlü bastırması mümkün değil gibiydi. Koruyucunun ne kadar acı çektiğini, gözleriyle görmek bir yana sesiyle de hisseder olmuşlardı. Buz kristalleri ise adamın bedenini kaplamaya devam ediyordu. Çok yakında kalbine ulaşacak olan buzların sonucunda ölümü kaçınılmazdı.
"Bir anlaşma yapmıştık, Fia. Bu olanlar, yaşananlar... Kuralların dışında... Ayrıca Damien nerede! Bu durumu baş mimarı olarak, yaşananları en ön sıradan izlemesi gerekmiyor mu?"
Kraliçe bir anlığına duraksarken, sanki birini görmeyi bekler gibi etrafına baktı. Ama bu öylesine kısa bir andı ki, Cleon'un bakışları direkt olarak kadına odaklanmamış olsa fark etmesi mümkün olmazdı. Kadının anlıkta olsa donuklaşan ifadesinin yerini, tekrar neşe alırken bakışları önündeki adamın üzerine toplandı.
"Damien'ı görmek isteyeceğini düşünmemiştim, Cleon. Yine de seni mutlu edecek güzel haberi vereyim. Lea'nın güçlerini kullanması için karşısında, ona direnecek güçte bir rakip olması gerekiyordu ve bende ona Damien'ı sundum. Açıkçası anlaşma konusunda benden şüphelenmemiş olması çok işime yaradı. Onun şu an nefes almadığı konusunda oldukça eminim. Sevinebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasía-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...