Karanlık

944 95 439
                                    



İthaflar

cross_away

Özel İthaf: Doğum günün kutlu olsun tatlım vaeeok Nice mutlu yıllara ♥ Doğum gününe özel uyarı yazayım. Bölüm pek iç açıcı değil, hazırlıklı ol derim :)

Uyarım tüm okuyucularım için geçerli. Gecikme içinde üzgünüm. Yaklaşık bir haftamı gribe kaptırdığım için gecikti. Keyifli okumalar ♥


_Önceki Bölümden Kesit_

Kenny içeriye girdiği gibi bakışlarını pencerelere doğru çevirirken, "Efendim, Kate görevden döndü. Siyah sizi bekliyor. Gereken her şeyi hazırladım." diyerek sustu.

Damien yüzündeki memnun ifadeyle "Birazdan geleceğim, çıkabilirsin." dedi. Kenny odadan çıkarken, kraliçenin yüzünde dehşet ifadesi oluştu. "Siyah burada mı?"

"Evet burada ve onunla tanışmamın vakti geldi. Ama merak etme, sen her zaman benim gözdem olacaksın. Böyle kalmaya devam et."


...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karanlık bazen korkutucudur... Bazense huzur getiren olur...

Karanlığın içinde yaşanan sessiz dakikalar insana düşünmek için zaman tanırken, nefes alacağı anı yaşatır. Böyle düşünmek karanlığı huzurlu kılan yegane olgudur.

Ama karanlıkta yaşayan yaratıkların söz konusu olduğu bir yerde, karanlığın tek etkisi kalplere korku salmak olur.

Sui Colores'de yaşayan Kraliçe içinde karanlığın anlamı, gezegenin sakinliğine eşlik eden huzurlu dakikaları tanımlardı. Tüm renklerin işlerini bitirdiği, gündüzün yerini geceye bıraktığı zaman ortaya çıkan siyah renk ruhu ise, zifiri karanlıkta huzurun beden bulmuş haliydi.

Her ne kadar uzaktan bakıldığında siyah renk ruhu, yalnız haliyle, kasveti üzerine çekiyor gibi görünse de durum tam tersini ifade ediyordu. Renk ruhu yaşadığı huzurun içinde işlerini memnuniyetle tamamlarken, Kraliçe'de çoğu zaman sırf onunla bu anları yaşayabilmek için siyaha katılırdı.

...

Dünyada yaşayan Kraliçe içinse karanlık, tanımdan ziyade tek bir kişiyi ifade ediyordu. Damien... Onun gözlerine bir kez bakmak bile sonsuz karanlığın bedenine nüfuz ederek, tenine korku salması için yeterliydi. Kraliçe, göğsünde Damien'dan nefret eden bir kalp, öldürmek için gereken azmi taşıyor olsa da, korkusu buna engel oluyordu. Her an tetikte bekleyen karanlığın yaratıkları ise, huzursuzluğun kaynağını oluşturan yegane şeylerdi.

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin