Herkese merhaba arkadaşlar :) Caprea'nın geçmişi ile birlikte soruların cevaplarının olduğu bölümle sonunda geldim. Yeni okuyucular etkinliğe katılmamış olsa bile buraya bıraktıkları sorulara Caprea yanıt verecektir. Keyifli okumalar ♥
Caprea
Caprea, hayata merhaba dediği sırada, ne yazık ki annesi hayatına veda etmiştir. Doğumda meydana gelen komplikasyonlar, annenin aşırı kan kaybından ölmesi ile sonuçlanırken, doktorlar sadece bebeği hayatta tutmayı başarmışlardır.
Caprea'nın babası kızına en iyi şekilde baba olmaya çalışırken, elinden geldiği kadar annesinin yokluğunu da hissettirmemek için çalışmıştır. Caprea ise anne şefkatini ona gösteren teyzesi sayesinde, annesizliği çokta fazla hissetmemiştir. Teyzesi onu, kendi çocuklarından ayrı tutmazken çoğu zaman Caprea'nın yaramazlıklarına da göz yummuştur. Bu yüzden de Caprea, şımarık bir çocukken nasıl bir baş belası olduysa, ergenliğe geçme evresinde de aynı hınzır davranışlarına devam ettirerek baş ağrısı olmaya devam etmiştir.
Lise dönemin de babası, kendini koruması için Caprea'a dövüş dersleri verirken, bir yandan da onun geleceği ile ilgili kararlar vermesini istemiştir. Caprea'nın önündeki seçenekler, babası gibi güvenlikten sorumlu biri ya da teyzesi gibi öğretmen olmaktır. Caprea hiç bir zaman kendini bir eğitimci olarak görmemekle birlikte, kendince bir üçüncü seçenek daha ortaya atmış ve koruyucu olmaya karar vermiştir. Ailesinin desteği ile de bu konuda ilk adımlarını atmıştır.
Koruyucu eğitimi aldığı sıralar da başını özellikle erkekler yüzünden, çok sayı da belaya bulaşmış olsa da, hepsinden bir şekilde kurtulmayı başarmıştır. Bunun bir sebebi de oldukça iyi bir öğrenci olmasıdır. Mezun olmasına bir yıl kala tanıştığı Max ve Walter, hayatının vazgeçilmezleri olurken, mezun olduktan sonra komutan Cleon ile bir süre ilişki yaşamıştır. Ama bu ilişki, sevgili olmaktan ziyade, iki insanın ihtiyaçlarını gidermesi üzerine kurulu ve duygulara asla izin vermeyen bir türdür. Bu yüzden de Caprea profesyonel olmaya gayret etmiş, duygularını değil de her zaman mantığını bir adım önde tutmayı amaçlamış ve başarmıştır. Aşka inanmayan benliği sayesinde işler onun için fazlasıyla kolay olmuştur.
Dünya da ise Caprea, geçmişin ona kazandırdığı iki gerçek dost ile birlikte, komutan Cleon için çalışırken, renkleri bulmak için onun yanında çalışmaya devam etmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...