Değerli Biri

631 63 408
                                    

Herkese selam arkadaşlar bölümün gidişatı planlarım dışında gelişti ama seveceğinizi umuyorum. Yine fazla bekletmeden bir bölüm yayınladığım için mutluyum ♥

Keyifli okumalar

İthaf: arzu60600

  _Önceki Bölümden Kesit_  

Cleon, seri adımlarla çatı katında bulunan çalışma alanına yürürken, merdivenin başında durdu. Oturma odasından, Xylia ile renk ruhlarına sahip kızların sesleri geliyordu. Konuşulanlara göre, Xylia daha şimdiden kızları istediği şekilde ikna etmiş ve çalışmalara başlamıştı. Kızların arasında, birkaç karamsar cümle duymuş olsa da, renk ruhunun iç karartıcı durumun altından kalkabileceğini düşünüyordu.   

  

Sürekli ezilmeye alışmış bir benlikte, gücü yeşertmek çalışmak...

Ölmek üzere olan bir bedeni tekrar hayata bağlamaya çalışmaya benzer... 


Xylia, Cleon'un isteği üzerine renk ruhlarını büyük salona götürürken, onlardan beklenenleri kısaca özetledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Xylia, Cleon'un isteği üzerine renk ruhlarını büyük salona götürürken, onlardan beklenenleri kısaca özetledi. Her ne kadar, Xylia, dövüş eğitimlerine devam etmeleri gerektiğini düşünüyor olsa da, diğer yandan Cleon'un haklı olduğunu da biliyordu. Güçler, Damien'ı asıl şaşırtacak ve belki de Lea'ı almalarını sağlayacak tek anahtardı. Bu yüzden de renk ruhları için, ama en çokta Lea için olası güçleri kullanmaları gerekiyordu.

Salon kısa sürelide olsa karamsar gözlere ev sahipliği yaparken, Rachael(Sarı), "Komutan haklı olabilir... Yine de bizler, geceleri güçlerimizi açığa çıkarmak için uğraşıyorduk. On gündür de elimize hiçbir şey geçmedi. Başta bu eğitime bile karşı çıkan ben, şimdi eğitim ile devam etme kararındayım. Çünkü... Başka türlü yapabileceğimiz bir şey yok." dedi. 

Xylia, onu dinlerken diğerlerinin yüz ifadelerini izledi. Renk ruhlarının antrenman boyunca elinden geleni yaptığını ve umutlu olduğunu görmüştü. Onları umutsuzluğa iten duygu tamamen güçleri ile alakalıydı ve şu an o kısımla yakından ilgilenilmesi gerekiyordu. Ama Xylia, şimdilik onları neyin motivasyona sokacağını bilmiyordu. 

Xylia, bir anlığına gözlerini kapadığında, zihninde beliren kişi Lea oldu. Kızların yerlerini bulmaktan ziyade, iyileştirme konusunda onu neyin harekete geçirdiğini anımsamaya çalıştı. Aklına ise gelen tek şey yine Lea'nın varlığı oldu. Tüm o konuşmalar, yapabileceği konusunda yarattığı güven ve hissettirdikleri bir şekilde güçlerini tetiklemişti. Aynı duyguyu kızlara yaşatmak ve belki de bir tık daha fazlasını vermesi halinde, başarı çokta uzak olmayan bir gelecekte elde edilebilirdi. 

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin