Karakterlerle Röportaj (Cleon)

701 50 84
                                    

İthaf: Seginus


Herkese merhaba arkadaşlar, karakterlerime soru soracağınız başlığın yeterince kaldığını düşünüyorum. O yüzden de karakterlerim size cevap vermeye hazır durumdalar. Karışıklık olmaması ve anlaşılır olması bakımından soru sahiplerini etiketleyerek, karakter cevaplarını yazacağım. Birde elimdeki sorularla bir bölüm yazmam oldukça zamanımı alacak diye düşünüyorum. O yüzden ara ara karakterleri sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Bu doğrultuda da ilk konuğumuz Cleon. Şu an bölüm içinde pek okuyamadığınız karakterimle hasret giderebilirsiniz. Ayrıca yazarınız olarak karakterler hakkında küçük kısımlarda ekleyeceğim. Yorum yaparsanız da cevap veren kişi yazarınız olarak ben değil, Cleon olacak. 

Umarım keyifle okursunuz.

Cleon Penumbra  

Cleon'un çocukluktan itibaren neredeyse tek hayali koruyucu olmaktı. Bunu kendini bildi bileli istiyor olsa da, bu isteğin altında biraz da babası gibi olma fikri yatıyordu. Babası, Cleon'un annesiyle tanışana kadar renk ruhlarının özel koruyuculuğu yapmış, aile kurmaya karar verdikten sonra da mesleğine veda ederek şehrin içinde yaşamaya başlamıştır.

Cleon'un eğitimi yasal olarak, on beş yaşında akademiye girmesiyle başlıyor gibi gözükse de, babası Cleon'u daha küçük yaşta eğitmeye başlamıştır. Babasının verdiği eğitim ve hızlı öğrenme beceresi dikkat çeken bir öğrenci olmasını sağlarken, koruyuculuk kariyerine de normalden daha erken adım attı. Kısa süre sonra da, ileride en yakın dostu olacak, o zamanlar koruyuculuk görevini yerine getiren Rodas ile tanıştı. 

On dokuz yaşına geldiğinde korumaya başladığı ilk renk ruhu mor olmuştu. Göreve başladığı zamanlarda sadece iki yaşında olan renk ruhuyla anlaşma adı altında pek bir ilerleme kaydedememiş olsa da, rengin ailesiyle aktif bir iletişim içindeydi. Aradan geçen bir kaç yılın ardından kahverengi ve sarının da kısa süre koruyuculuğu yaptı. Aynı yıllarda da davranışları ve işine duyduğu bağlılık sebebiyle komutanın ve kraliçenin daha fazla dikkatini çekti. Daha koruyucu olduğu yıllarda Kraliçe ile aktif iletişim kurabilen bir kaç koruyucunun arasında yerini aldı. 

Yirmi dört yaşına geldiğinde ise Rodas'ın komutanlığı bırakmak istemesiyle, Kraliçe ve Rodas'ın isteği üzerine yeni , Cleon, komutan oldu.  Ama ne yazık ki Sui Colores'de aktif olarak bu görevini sadece üç yıl yerine getirebildi. Şimdi dünyada komutanlığını sürdürüyor.

Seginus : Sorum Cleon'a Koruyucular Sui Colores'ten geldikten sonra Dünya'ya adapte olabilmek için ilk neler yaptılar? Kaldıkları yer ve ekipmanları nasıl tedarik ediyorlar?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seginus : Sorum Cleon'a Koruyucular Sui Colores'ten geldikten sonra Dünya'ya adapte olabilmek için ilk neler yaptılar? Kaldıkları yer ve ekipmanları nasıl tedarik ediyorlar?

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin