Bu hikayeye final yapamayacakmışım gibi geliyor. Yazarken hep aklıma bir şeyler geliyor :D En iyisi ben final kelimesini hiç kullanmayayım. Elbet son bölümü yazacağım.
〽〽〽
_Önceki Bölümden Kesit_
"Sende mi Kate'in deney farelerinden birisi oldun?"
"Bu durumu bu kadar küçümseme Damien. Seni öldürmeyi başarmamış olabilir. Yinede sahip olduğun DNA'dan gücünü kopyalamayı başarmış. Harika öyle değil mi?"
Damien, sıkkın bir surat ifadesiyle Kenny'nin aurasını hissederken sessiz bir küfür savurdu. Savaşın buraya uzanacağını asla tahmin etmemişti. Yaşanılacak son savaşta, Damien'ın kendi güçlerini yenmesi gerekecekti.
〽〽〽
Damien, kırılan kemiklerinin acısıyla dişlerini sıkarken, ağzına dolan kanı ayaklarının dibine tükürdü. Gücünün çok az bir kısmını kendini iyileştirmek için kullanırken, kulaklarına Kenny'nin kahkahaları ulaşıyordu. Adam ciddi anlamda sinirlerini bozarken, şimdiden zorlu bir mücadeleye girişecekleri belli olmuştu. Kenny, gülüşünü bastırdığında Damien'a doğru bir kaç adım atarak önün durdu.
"Sence de çok zorlanmayacak gibi görünüyorum. Öyle değil mi?"
Bunu yaparken avuç içlerinde oluşan enerji parıltılarını gösteriyordu. Damien, onun bu halinden daha fazla nefret ederken, dudağının kenarında kalan kanı, elinin tersiyle silerek doğruldu.
"Güçlerimi sadece kopyaladığını söylemiştin. Onları nasıl kullanacağını biliyor musun? Daha doğrusu, ne şekilde kullanman gerektiğini... Basit bir kopyadan fazlası olamayacaksın, Kenny."
Damien, kollarını dirseklerinden kırarak, göğsünde birleştirip, ellerini kol kaslarının üzerine yerleştirdi. Biraz önce yarım bırakılan gücü aktif hale getirirken, bir benzerini Kenny'nin yaptığını görerek derin bir soluk verdi. Kate'in durumu ne kadar zora soktuğunu şu an daha net kavrıyordu. Üstelik onun hırsı, görmezden gelemeyeceği bir boyuttaydı.
En başından yapmak istediği şey, Kenny'nin kaçamayacağı bir kapan yaratmaktı. Onu hapsederek işkence edecekti. Ama şu an kendisini büyük bir çıkmazın içine soktuğunu yeni yeni fark ediyordu. İçinde bulundukları bu kapan ikisinden berinin ölümüne sebep olacaktı. Bu kişinin Damien olmayacağının ise hiçbir garantisi yoktu.
〽〽〽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...