İthaflar
_Önceki Bölümden Kesit_
Xylia, kulağına fısıltı şeklinde ulaşan kelimelerle yutkunurken bedenine basan ateş yüzünden kızarmaya başladı. Rodas, kendini hafif geriye çektiğinde gözlerinin içine bakıyordu. Dudaklarına üflenen nefesin ardından, dudaklarına kapanan dudaklar, nefes almasının önüne geçerken, kalp atışını hızlandırdı. Karşılık vermediği kısacık öpücükle, Rodas kendini geriye doğru çektiğinde, "Bana inanman için bekleyebilirim, Xylia. Yinede Aidan'a zarar vermeyeceğim... Onu kıskanmadığım anlamına gelmiyor. Tekrar konuşacağız." dedi.
Xylia, şoka girmiş bedeniyle yatakta hareketsiz kalırken, Rodas başka kelime etmeden odadan çıktı.
〽〽〽
Xylia, derin nefesler alırken, beyaz renkteki tavana boş gözlerle bakıyordu. Rodas, gideli kaç dakika olmuştu? Neden hareket edemiyordu? Bedeni ve zihni neden bu kadar darmadağın olmuştu? Tüm soruların cevaplarını istiyor olsa da, cevaplar ortada yoktu.
Oysa ki, kendi iç savaşında her şeyin mükemmel olduğunu sanıyordu. Güçlüydü. Mavi gibi değildi, aslında geçmişindeki Xylia'da değildi. Ayakları yere sağlam basan bir kadın olmuştu. Ama bu, yine de Rodas'ın onu etkilemesine engel olmamıştı. Lanet olsun! En son Rodas'dan nefret etiğini kendine haykırmamış mıydı? Peki şimdi, neden ona inanmak istiyordu? Son düşüncesi yüzünden, günün sonunda kendinden nefret edeceğini düşünmeye başladı.
...
Xylia, kapının açıldığını fark etse de, hareket etmek için hiçbir şey yapmadı. Kollarını kavrayan kişiye bakmak için başını hafif çevirdiğinde, onu bekleyen öfke dolu gözleri gördü.
"İyi misin, prenses... O herif sana bir şey mi yaptı?"
Aidan'ın, Xylia'ı biraz daha inceledikten sonra konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
"Onu... Sizi yalnız bırakmaman gerektiğini biliyordum."
Aidan, öfkeli kelimelerini birbiri ardına sıralarken odadan çıkmak için atak yaptığında, Xylia, zorla da olsa "Dur." demeyi başardı. Aidan, kendisine bakarak durduğunda, burnundan soluduğu gözle görünür bir şekilde belli oluyordu. Yatağın yanına gelerek oturduğunda, Xylia, derin bir iç çekerek oturma pozisyonuna geçti ve vakit kaybetmeden, Aidan'ı kollarının arasına çekerek, sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...