Herkese merhaba arkadaşlar :) Bölüm gecikmeleri yüzünden hikaye odaklı olduğumdan röportajlar aklımdan tamamen uçup gitti. Aklıma gelir gelmezde daha fazla ertelememek için yayınlıyorum.
Bu arada koyduğum video oynamaktan keyfi aldığım oyunun müziklerinden. Muhtemelen herkese hitap etmez ama yazarınızın değişik kurgularının kaynağını anlamak için dinleyebilirsiniz.
Keyifli okumalar.
İthaf
Walter
Oldukça sıradan bir çocukluk geçiren Walter'ın, geleceğiyle ilgili planların büyük bir kısmında etkin rolü üstlenen kişi babası olmuştur. Çocukluğundan itibaren aldığı eğitimler Walter'ı koruyucu olmak için hazırlarken, onun mutlu yüzü babasının doğru bir karar verdiğinin kanıtıdır. Her ne kadar Walter, başta planlar dahilinde hareket ediyor gibi görünse de eğitimlerde ve çalışmalarda severek yer almıştır.
Walter'ın geçmişten, günümüze kadar ki yaşamında ise üç büyük dönüm noktası meydana gelmiştir. İlk dönüm noktası, akademide çabucak kaynaştığı Max ve ondan kısa bir süre sonra aralarına katılan Caprea'dır. Tek çocuk olarak büyüyen Walter için her ikisi de dost olmaktan ziyade, onun için kardeş olmuştur. Aynı zamanda üçlü arasında en aklı başında görünen kişide olduğu için, takım içindeki lider görevini de üstlenmiştir.
Walter'ın hayatındaki bir diğer dönüm noktası ise rastlantı sonucu tanıştığı Alexis'in hayatına dahil olmasıdır. Alexis, tarih bölümünde yüksek lisans yapan ve ileride akademisyen olmak isteyen bir öğrencidir. Renklerin dünyasından uzaktan yakından alakası olmayan, Alexis, kömür karası saçları ve kahverengi gözleriyle uzun bir süre Walter'ın aklından çıkmamıştır. Caprea'nın verdiği destek ile sevdiği kadına açılan Walter için, hayatının en mutlu günleri de, karşılık bulduğu aşk ile başlamıştır.
Alexis, akademisyenlik kariyerine başladığı sıralarda, Walter'da koruyucu olarak görevinin başına geçmiştir. Birbirini seven iki aşığın aileleri devreye girdiğinde, kısa süre sonra yapılan görkemli bir nişanın ardından, düğün için gerekli tarih de belirlenmiştir.
Walter'ın son ve en acı dönüm noktası ise tüm gezegeni kaosa sürükleyen günde, sevdiği kadının hayata gözlerini yummasıdır. Düğünlerine sadece bir ay kala yaşanan felakette, Walter uğraşmış olsa da Alexis'in ölen halkın arasına karışmasına engel olmayı başaramamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...