_Önceki Bölümden Kesit_Cleon, bedenindeki yapışkan hisle, kolunu kaşırken dünyanın sonunun geldiğini düşündü. Damien'a hak veriyordu. Hala nefes alan kişileri kurtarabilirlerdi. Aslında düşününce, herkesin tam olarak öldüğünden bile emin değillerdi. Birazcık yaşam enerjisi dostlarına yardım edebilirdi. Cleon dik duruşa geçtiğinde, komutan kimliğini ön plana çıkardı.
"Pekala planın ne, Damien? Ben hazırım."
"İlk iş olarak temiz bir daire bulmalıyız. Sizler toparlandıktan sonra da planımız gayet basit."
Fia, "Planı söyle." dediğinde Damien'ın yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu.
"Elbette kralı ortaya çıkarmak".
Cleon, Damien'ın sözleriyle duraksadı. Kralı ortaya çıkarmak derken ne demek istediğini gerçekten anlamamıştı. Zaten bir şeyleri anlayacak kafasının bile kaldığını sanmıyordu. Fia'ın durumu da ondan farksız değildi.
"Bundan ne anlamamız gerekiyor?" diyen Cleon'a, Fia bakışlarıyla eşlik ederken, ikisi de Damien'ı izliyordu. Onun kendinden emin duruşu ise aralarındaki en güçlü kişi olduğunu vurguluyordu.
"Kısaca anlatayım. Şu an Kate'in kontrolünde olan insanlar ve kalan yaratıklar benim yaşadığımdan habersizler. Toparlanmanın sonrasında, onların karşılarına çıkacak ve tekrar kralları olacağım. Bu sayede Kate ve Kenny'nin savunmasının büyük bir bölümü dağılmış olacak."
Adamın kelimelerini düşünce süzgecinden geçiren Cleon, planın işe yarar olabileceğini düşündü. Gerçi Kate'in tek savunmasının, bunlar olduğundan şüpheliydi. Diğer yandan Damien ile kral kelimesinin aynı cümlede olması ciddi anlamda siniri bozuyordu. Geçmişte kral olma adı altında, Damien'ın yaptıklarını net bir şekilde hatırlarken, "Hala kral olma derdindesin." diyerek istemsizce mırıldandı. Ses tonundaki saf öfke kendini belli eden tek duyguydu. Daha fazlası yoktu.
Damien'ın da yüzünde benzer bir öfke peyda olduğunda, Cleon'a doğru bir adım attı. Elini yapışkan olmasını umursamadığı Cleon'un omuzuna yerleştirdi.
"Oldukça fazla güce sahibim, Cleon. Ama bunların hiçbiri geçmişi değiştirmeyi kapsamıyor. Diğer yandan eğer geçmişi bir an önce bırakmazsan, Sui Colores'de ki Damien gibi davranmaya başlayabilirim. Sizin hayatlarınız umurumda bile değil. Sadece Fia'a verdiğim sözü tutmak istiyorum. Hala onunla buradan çekip gidebilirim. Bu sayede Kenny, taşı kontrol edemeyeceği için istediğini alamaz. Ama sen kadınını, Lea'ı kaybedersin. Hemde sonsuza kadar..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasy-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...