Sevgili okuyucularım bölüm oldukça geç geldi farkındayım. Bir çoğunuzun bildiği gibi telefondan değil, bilgisayardan hikayemi yazıyorum. Bilgisayarım arıza yapınca hikayede kaldı ne yazık ki :( Biraz da kurgu da sıkıntı yaşadım. Neyse çok konuştum. Umarım bölümü seversiniz. ♥
İthaflar
Haşin Cleon seven Seginus
İlham perim evrem-123
Söz verdiğim gibi @evrentrak
_Önceki Bölümden Kesit_
"Ben hain değilim, Kate. Sen ise... Artık tanıdığım kişi kesinlikle değilsin. Tam olarak gücüm yerinde olsa kazananların tarafında olmak nedir sana gösterirdim. Aşağılık sürtük!"
Kate, dişlerini dudaklarına geçirirken, "Yazık oldu o zaman. Tadını özlemişim. O halde seni komutanın öfkesine bırakıyorum. Buraya olanları gördükten sonra sana güvenmemesi gerektiğini ve artık zekanın hiç bir işe yaramadığını öğrenecek. Elveda Max." dedikten sonra cebinden çıkardığı silahını Max'e doğrultarak ateş etti.
...
Dakikalar sonra araba evin bulunduğu sokağa girdiğinde, Cleon duran arabadan hızla indi. Binanın dışarıdan görüntüsü bile iyi şeyler bulamayacağının haberini verir türdendi. Camların çoğu kırılmış, pencere pervazları yerinden oynatılmıştı. Bina duvarlarında yer yer kurşun delikleri bulunuyordu. Cleon, oto kontrolünü bırakmadan arabanın içinden silahlarını aldı. Koruyucuları beklemeyi düşünse de daha fazla zaman kaybetmek istemiyordu.
Cleon, arabadan uzaklaşırken kafasında milyonlarca soru vardı. Renklerin bulunduğu evden ayrılırken, çıkarmadığı gözlükleriyle etrafı incelerken de, bu sorular kafasını meşgul etmeye devam ediyordu. Gözlüklerde bulunan özel ayar, görünmez yaratıkların varlığını haber vermekle birlikte, ısı ayarı sayesinden çevrede bulunan her hangi birinden de haberdar olmasını sağlayacaktı. İlk incelemesinde Cleon, etrafta ne yaratık ne de insana benzer birini bulamadı. Yinede tedbirli olmak adına, üzerinde Clementine ile konuşmasını sağlayan küçük cihazı kullandı.
"Ev ve çevresini tara Clementine, içeride kaç kişi var? Görüş alanımda kimseyi göremiyorum."
Cleon, bir kaç saniye içinde kulağına dolan Clem'in sesini dinlemeye başladı. "Evin çevresi tamamen temiz efendim. İçeride ise sadece tek bir kişinin varlığını hissediyorum." Cleon, duydukları ile derin bir nefes alırken sahip olduğu oto kontrol kırılmak üzereydi. İçeride kim vardı? Max? Lea? Xylia? Belki de hiç biri yoktu. İçeride onu bekleyen Damien ya da Kenny pisliğinden biriydi. Kontrolsüz atmaya başladığı adımlarının arasında Clementine, "Efendim, dikkatli olmalısınız. Bir noktaya kadar tarama yapabiliyorum. İçeride sizi bekleyen tuzaklar olabilir." diye açıklama bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasi-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...