İthaflar
_Önceki Bölümden Kesit_
Caprea, hayatı boyunca tanıdığı hiç bir kadına benzemiyordu. Bunun altında, belki de dünya dışı bir varlık olması yatıyordu. Yine de bu yaptıklarının garip olmadığı anlamına da gelmiyordu. Onun duygusal ve kırılgan yanını görmese, sevişmelerinin duygusuz olduğunu düşünebilirdi. Ama durumun bu olmadığını hissettiklerinden ve yaşadıklarından anlayabiliyordu. Bu da Caprea da hala çözmesi gereken bir şeyler olduğunu hissetmesine sebep oluyordu.
Strider, yatağın boşta olan kısmına uzanırken, başını yastığa koyarak gözlerini kapattı. Az önceki soğuk davranışlarına rağmen, Caprea ona dönerek sarıldığında, Strider da kadının saçlarını okşayarak derin bir nefes aldı. Yorgun bedeni düşüncelerine engel olurken kısa süre içinde de uykuya daldı.
〽 〽〽
Aşk kimi zaman acı, kimi zamansa tatlıdır.
Ondan kaçmak ise çoğu zaman imkansızdır.
Hafif aralanmış perdelerin arasından sızan sabah güneşinin aydınlattığı odada, sarmaş dolaş halde bulunan iki beden, kaldıkları yerden uyumaya devam ediyordu. Bir süre sonra Caprea, bedenini saran fazla ısıdan rahatsız olmuş bir şekilde gözlerini açtı. Bütün gece üzerinde uyuduğunu tahmin ettiği sert bedenden kulağına Strider'ın kalp atışları doluyordu.
Caprea, geri çekilmek istediğinde, ahtapot misali beline sarılmış olan kollar daha da sıkılaşırken, kurtulma isteğinin gerçekleşmesine de engel oldu. Adam uykusunda bile gücünü hissettirmeyi başarıyordu. Caprea, bedenini birkaç deneme sonrası kurtardığında, yatakta doğrularak derin bir nefes aldı. Üzerinde bulunan ince ipek geceliğe rağmen, gece boyunca maruz kaldığı sarılma yüzünden terlemişti. Şimdi ise odanın soğukluğu, teninin sıcaklığı ile tezat oluştururken, ani ısı değişimiyle tüyleri diken diken oldu. Caprea, refleks gereği titreyen bedenine kollarını sardığında, saniyeler içinde iki kol daha bedenine dolandı.
Strider, kendini Caprea'ın sırtına bastırırken, başını da omuzuna yerleştirdi. Caprea'ın tepki vermesine bile fırsat vermeden sanki alışıkmış gibi boynuna derin bir öpücük kondurduğunda, dudaklarını teninden uzaklaştırmadan konuştu.
"Neden erken uyandın, güzelim?"
Caprea, alışık olmadığı yakınlıkla kendini Strider'ın kollarından kurtarmayı denedi. Strider gitmesine izin vermemek için kollarını daha da sıkı sararken, Caprea öfkelenmeye başlıyordu. Seks sırasında yaşanan tüm o birliktelik dolu dakikalara rağmen, sonrasında oluşması muhtemel yakınlık Caprea'ı tedirgin ediyordu. Şimdiye kadarda hiç bir partnerine kendisine yakın olması için izin vermemişti. Gece olanlar yaşanır ve biterdi. Daha fazlası olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasi-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...