_İlk kitaptan Kesit_
Cleon, "Max, ne zaman içeriye girmeliyiz?" dediğinde, tüm koruyucuların kulaklarında aynı ses yankılandı. "İki dakika sonra içeriye girin. Her zaman bu saatte yemek siparişi alıyorlar. Sizi onlar sanarak içeri alacaklardır." Cleon, elindeki mekanizma ile apartmanın kapısını açtığında hepsi içeriye girdi. Max den öğrendiklerine göre sadece iki dairede kalan insanlar vardı. On iki numaralı dairede de renk ruhları kurtarılmayı bekliyordu. Cleon, saatini kontrol ettikten sonra "Hazır olun. Başlıyoruz." dedi. Hepsi kıyafetlerindeki silahları aldıklarında Caprea, Cleon ile asansöre binerken, Rodas ve Walter merdivenleri kullanarak üst kata çıkmaya başladılar.
Cleon, asansör panelinde bulunan yanıp sönen ışıkları izlerken Caprea, eline aldığı silahını kontrol ediyordu. Çok değil, sadece bir dakika sonra kurtarmak için geldikleri renk ruhlarını alırken, muhtemelen küçük bir savaş çıkaracaklardı. Her ne kadar planda gereksiz zaman kaybı ve tehlike olmaması için çatışmadan uzak durulmasında anlaşılsa da, Cleon bu gibi durumların her zaman sürprizleri beraberinde getirdiğinin farkındaydı. Asansörün kapıları açıldığında, koridora ilk adım atan kişi Caprea olurken, Cleon saatini kontrol etti. Max'in hesaplarına göre on saniye sonra zili çalmaları gerekiyordu.
Cleon, saatine son kez baktığında, zamanın geldiğini fark ederek, işi yapmaya gönüllü Caprea'a seslendi.
"Zili çalma zamanı."
Caprea, silahını gizlerken, koridorda attığı bir kaç adımdan sonra zile basmak için harekete geçti. Cleon, onu koridorda bulunan sütunun kenarından izlemeye başladığında, Walter da kısa sürede yanına geldi. Cleon, koruyucuya bakarken yokluğu fark edilen Rodas'dan dolayı kaşları çatıldı. Walter, komutanın yüzünde gördüğü ifadeden ötürü kısık sesiyle, "Rodas, aşağıda kalırsa daha iyi olacağını söyledi. Elimizden kaçan olursa karşılayabilir." diyerek açıklama da bulundu.
O sıra da, zili çalan Caprea sayesinde on iki numaralı dairenin kapısı açıldı. Kapıda duran adam son derece normal görünüyordu. Cleon, Max'in burayı izlediğinden ve Lea'a olanlardan habersiz olsa yanlış geldiklerini bile düşünebilirdi. Ama durum hiçte öyle değildi. Caprea, tam adamla konuşmak için ağzını açmıştı ki, tüm koruyucuların kulaklarında aynı çığlık sesi duyuldu. Cleon, "Lea." diye mırıldanırken başını Walter'a çevirdi. Onun yüzünde de küçük çaplı bir dehşet ifadesi vardı. Cleon içinden çığlığın sahibi konusunda yanılmayı dilese de yanılmadığı konusunda neredeyse emindi.
"Sesi, sizde duydunuz mu?"
Cleon, Walter'dan cevap beklerken bir çığlık daha duyuldu. Bu kez çığlık kulaklıkların dan değil, evin içerisinden geliyordu. Caprea, eline aldığı silahı adama doğrulturken, içeriye adım attı. Vakit kaybetmeden Cleon ve Walter'da koşar adımlarla Caprea'nın peşinden ilerledi. Cleon, adımlarının arasında, "Max, beni duyuyor musun?" diyerek bir kaç sefer tekrar etti. Ama kulağına dolan ses Max'in değil, Rodas'ın sesi olurken adımlarını durdurmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)
Fantasia-Renklerin İçinde kitabının devamıdır. İlk kitaba profilimden ulaşabilirsiniz. Bilim kurgu #20 (26.08.2018) Fantastik #58 (26.08.2018) Korku #36 (09.09.2018) Kaynak, Kimi zaman var oluşa ışık tutar, Kimi zaman ise yok oluşa zemin hazırlar. Sui Col...