Parçalanmak

968 104 584
                                    

İthaflar

nrmncnky Doğum gününde bölüm paylaşmak istedim ama olmadı, tatlım. Yine de iyi ki doğdun demeden geçmek istemedim. Nice mutlu ve sağlıklı yıllara ♥

Tatlı bücürüm NamiaWinchester

_Yazar Notu_

Bölüme başlamadan önce küçük bir duyuru yazma gereği hissettim. Geçen bölümde dediğim gibi bu bölüm Damien ve çevresindekileri içine alan bir bölüm olacaktı. Nitekim de öyle oldu. O yüzdende önceki bölüm kesitini bu bölüm gereksiz olacağı için koymadım. Şimdilik kaç bölümde bir Damien'ın karanlık dünyasını da okuyacağımızdan kararsız olsam da, ilk bölümden kendi adıma memnunum. Umarım sizde seversiniz. Aklınızdaki bir kaç sorunun cevabını da bu bölüm almış olacaksınız. 

Keyifli okumalar sevgili okuyucularım ♥

___

Kate, yıkımı getirdiği binaya bakarken tatmin duygusu yüzüne yansıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kate, yıkımı getirdiği binaya bakarken tatmin duygusu yüzüne yansıyordu. Bu durumdan oldukça memnundu, hatta gurur duyduğunu bile söyleyebilirdi. Tıpkı bir sanatçının tamamladığı eserini incelemesi gibi binayı inceliyor ve gördüklerinden memnun oluyordu. Binadan emrine uyan son adam da çıkarken yavaşça arkasını döndü. Görmeyi beklemediği kişiyle göz göze gelirken, yüzündeki gülümseme daha da genişledi.

Kenny bakışlarında bir sürü anlam taşıyarak kendisine bakıyordu. Kate'in zihninde beliren görüntüler de ise, Damien'ın kendisine bu görevi verirken Kenny'nin takındığı tavır ve sözleri vardı. Kenny'e göre Kate kesinlikle bu göreve uygun kişi değildi. Geçmişin ona getirdiği bir takım sorumluluklar ve duygusal yanı planı kötü yönde etkileyecekti. 

Geldikleri nokta da ise Kate onun düşüncülerini tıpkı o anda da söylediği gibi boşa çıkarmıştı. Planının her anı, nokta atışı şeklinde işe yaramış ve siyahı almayı başarmışlardı. Düşüncesinin merkezinde kullandığı kelimeler ise Max'in kelimeleriydi. Kate, gülümseyerek onu inceleyen adama doğru yürümeye başladığında Kenny'nin sesi kulaklarına doldu.

"Damien, burayı harabeye çevirmeni söylememişti, Kate."

Kate, duyduğu cümle ile gözlerini devirirken dişlerini dudaklarının üzerinde gezdirdi. Damien'ı memnun etmek, Kenny'i memnun etmekten daha kolaydı. Birde takıntılı olan kişi Damien diye anlatılıyordu. Koyu kırmızı rujla renklendirilmiş dudaklarını dişlerinin eziyetinden kurtardığında konuşmaya başladı. "Bence oldukça güzel oldu. Komutan istediğimiz de neler yapabileceğimizin artık farkında olacak. Tabi birde kaybettiği rengin yanında ona ekstra iş çıkardığım için bir süre bizimle uğraşamaz."

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin