Karakterlerle Röportaj (Lea)

569 37 53
                                    

İthaf:nrmncnky

Selam arkadaşlar. Cleon ile röportaj yazdığım bölüm uzun uzun açıklama yaptığım için bu sefer yapma gereği duymuyorum. Hepiniz nasıl olacağını biliyorsunuz. Yine de hatırlatmak istediğim bir şey var. Olur da bu bölüme soru yazmak isterseniz sorularınız Lea tarafından cevaplanacak.

  Keyifli okumalar. 


Lea Blacken

Lea, ünü ve zenginliği neredeyse dünyaca bilinen Blacken ailesinin en genç üyelerinden biridir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lea, ünü ve zenginliği neredeyse dünyaca bilinen Blacken ailesinin en genç üyelerinden biridir. Tercih ettiği mütevazi yaşam tarzı ise, kuzenlerinin hareketli gece hayatına nazaran basından uzak kalmasında yeterli olmuştur. Magazin haberlerine çıkıp görünmemesinin bir başka nedeni ise annesiyle yaptığı büyük kavga sonucunda ailesi tarafından dışlanmış olmasıdır. 

Lea'nın annesi, bir kız bebek dünyaya getireceğini öğrendiği andan itibaren kendince gelecekle ilgili planlar yapmaya başlamıştır. Kızının nasıl görüneceğini, davranacağını, mesleğini, hatta hayatına girecek insanları bile kendine göre belirlemiştir. Lea'a ise yaşaması için önüne sunulan hayat fazlasıyla sıkıcı ve yabancı gelmiştir. Yine de bir süre babasının da annesine benzer düşünceleri olduğundan o şekilde yaşamaya çalışmıştır. 

 Annesi okuyacağı okulları planlarken, Lea çok küçük yaşlar da resim çizme yeteneğini keşfederek çizimlere başlamıştır. Dedesinin yardımı sayesinde aldığı kurslarla daha iyiye giden çizim yeteneği, Lea için basit bir hobiden ziyade bir nevi yaşamına devam edeceği bir araca dönüşmüştür. Annesinin onu zorla götürdüğü alışveriş merkezlerindeki kıyafetleri incelerken zihninde beliren modeller başta heveslenmesini sağlasa da, sonrasında yapmak istediği mesleği bulmuştur. 

Stilist olmayı kafasına koyan Lea için hayatın zor kısmı da bu noktada başlamıştır. Üniversite zamanına kadar annesinin oluşturduğu fanusun içinde yaşayan Lea, ilk kavga da çatlatmayı başardığı fanusta ilk kez nefes aldığını hissederken, yılmadan istediğini almak için uğraşmıştır. Annesinin bir çok kavgadan sonra söylediği tek söz seni evlatlıktan reddederim, olduğunda Lea hayallerinin peşinden gitmek için evden ayrılmıştır.  

Üniversiteye başladığı an Lea için hayatının dönüm noktası olurken, en yakın dostu olacak Serenity kısa zaman sonra hayatına dahil olmuştur. Parasal konularda bile ailesinden yardım almayan Lea için yeni ailesi Serenity ve onun anne babası olmuştur. 

Hayalini kurduğu mesleğe sahip olduktan sonra çalıştığı ortam ise kaderin bir cilvesi olarak ailesine bağlı olan, moda dergileri çıkaran şirket olmuştur. Moda dergisinde çizimleri paylaşan işte çalışan Lea, bu yerde pozisyonunu değiştirecek soyada sahip olsa da, hayallerini soy adının önünde tutmuştur.  Ama ne yazık ki bu hayatı kabuslarına ev sahipliği yapan Nyx'in ortaya çıktığı ana dek sürmüştür. 

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin