Gösteri

767 67 513
                                    

Yeni bölüm biraz geç olsa da fazlasıyla uzun bir bölüm oldu^^ Satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Yıldıza basmayı da unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar. 


İthaflar

vaeeok

SenaCakmak_

mia_taylor

         _Önceki Bölümden Kesit_        

Damien, Strider kısmını o kadar da düşünmediği için asıl işine yani siyaha konsantre oldu.

"Doktora haber ver, birazdan siyahın yanına olacağım."

"Emredersiniz."

Kenny odadan çıktığında, Damien arkasına yaslandı. Fia ile geçirdiği eğlenceli ve bir o kadar da zevkli dakikaların sonunda renk ruhu ile uğraşmaya hazırdı. Hypate taşını bulmak için gerekirse onun en büyük kabuslarını tekrar ve tekrar yaşatacak, taşı alana kadar da durmayacaktı.

 

Gerçek nedir? 

Gözlerimizle gördüklerimiz, tek başına bize gerçeği göstermekte yeterli midir?

Ya gözlerimizle gördüğümüz her şey bir tiyatro sahnesinden ibaretse?

İzlediklerimizin tiyatro oyunu olduğu nasıl fark edilir?

Damien, oturduğu rahat koltuğun sırt kısmına yaslanarak, bedenini esnetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Damien, oturduğu rahat koltuğun sırt kısmına yaslanarak, bedenini esnetti. Vücudundaki bazı kaslar, sabah ve onun devamı olan öğleden sonrası sevişmesinde fazlasıyla çalıştığından, efor kaybetmişti. Yine de Damien için bedenini toparlama işi, bir çocuğun oyuncağı ile oynamasından farksızdı. 

Geçmişte ele geçirdiği gezegenlerin birkaç tanesinde, Sui Colores kadar olmasa da nadide güçler keşfetme şansı olmuştu. Bu güçlerin ortak özelliği dayanıklılık ve iyileşmeye yönelik olmalarıydı. Damien, istediği güçlere sahiplerini yok ederek ele geçirdikten sonra, bedeni, kısa süre de yetenekleri kabul ederek kullanılır hale getirmişti. 

Sahip olduğu güçler, en basit tanımla yaralarını iyileştiriyor, yorgun bedenini ise odaklandığı anda, dinlendirici bir uykudan uyanmış gibi yenilenmesini sağlıyordu. Yine de böylesine özel olan güçler, ne yazık ki yaşlanmanın önüne geçemiyordu. Damien'da, tam olarak bu sebeple sonsuz olmak için yeni gezegen avına çıkmış ve şansına aradığını Sui Colores de bulmuştu. 

KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin