Duyuru

330 27 65
                                    

Beni uzun zamandır, taklip eden okuyucularım bilirler. Ben duyuru yapmaktan pek fazla hoşlanan biri değilim. Hikayelerimi yazarak, sizleri ve kendimi mutlu etmeyi daha çok seviyorum. Ama ortada sessiz kalmamamı gerektiren önemli bir durum var ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.

Belki bazılarınız wattpadde, son zamanlarda birçok hikayelerin silindiğini biliyorsunuz. Benimde değer verdiğim ve yakın arkadaş olduğum iki yazarın hikayeleri silindi. Seginus un 'Benim İçin Gel' hikayesi wattpad hatası denerek üzeri örtüldü. Bunun bu şekilde olduğuna pek inanmıyor olsam da, hikayeleri şikayet etmeyi görev haline getirmiş arkadaş, kaldırılmasa da bundan memnun olduğunu açıkça dile getirdi.

Bir diğer sevgili arkadaşım ise Nefess0000 eski hesabı Nefess000 di. Onunda hikayelerini de sildirildi. Ama bundan da ağırı, arkadaşımın hesabını kapattırmayı başarmış olmaları ve aynı kişi bundan da fazlasıyla mutlu.

Burada onun kim olduğunu yazmama hatta etiketlememe bile gerek olduğunu düşünmüyorum. Mürit olarak etrafına topladığı, bana göre ise iyi şeyleri savunduğu gerekçesiyle onları piyon niyetine kullandığı kişiler, bu duyurudan ona elbet bahsedeceklerdir.

Onun karşı olduğu olgular, tecavüz, pedofili, ensest ve daha niceleri... Aklı başında olan her insan zaten bu tip şeyleri hoş karşılamaz. Bunları haklı göstermez yada ne bileyim savunmaz. Tıpkı ben ve arkadaşlarımın yapacağı gibi... Ama bize karşı alınan cephenin kaynağı tam olarak bu. Onlara göre ben ve arkadaşlarımın yaptığı, bu tür sapkın düşünceleri yüceltmek ve küçük beyinleri zehirlediğimiz yönünde...

Bize karşı yapılan bu şeyse taciz. Birilerinin bu insana yetişkinlerinde bu platformda olduğunu hatırlatması gerekiyor ki, yetişkin olduğu halde hikayeleri şikayet ediyor.

Sizler hikayelerimin içeriklerini, neler yazdığımı, yaşattığım duyguları çok iyi biliyorsunuz. Sadece bir kaç bölümde ne bileyim mesela Cleon ve Lea'nın yakınlaştığı bölümü baz alarak şikayet edebilirler. Sırf iki insan sevişmesine hikayemde yer verdiğim için, taşlanacak insanım. Hatta onun kullandığı tabirle pornocu oluyorum. Acaba kendisi bu kelimenin anlamını biliyor mu? Ne için kullandığını bildikten sonra nedense şüphe etmeye başladım.

Aslında, buraya daha neler yazardım ama daha fazla konuşmak inanın istemiyorum. Üzüntümüzden bile zevk alan bir insana, bu zevki yaşatmayı gerçek anlamda istemiyorum. Çünkü takipçileriyle neler konuştuğunu gördüm. Benim hikayelerimde malum kişinin şikayet listesinde... Belki ileride bir gün kitaplarıma, hatta hesabıma ulaşamayabilirsiniz. Yine de ben hiç bir şekilde yazmayı bırakmayı düşünmüyorum. Hikayelerim bir şekilde var olmaya devam edecek burada yada değil.

Birde aranızda instagram, facebook yada twitter, kullanan varsa, yesimcim.com sayfasına girmesini ve destek olmak adına bir şeyler yapmanızı rica ediyorum. Yazdıklarımı dikkate alırsanız mutlu olurum. Şimdi yeni bölümü sizlerle paylaşmak için gidiyorum :)







KAYNAK (Renklerin İçinde II) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin