Sanırım on yedi yaşımda anlamaya başladım aramızın eskisi gibi olmadığını. Birbirimizle rahatça şakalaşamıyor, eskisi gibi yatıya kalmıyorduk. Chaeyoung'la vakit geçirmen beni sinir ediyordu. Bunun için sana atar yapıyordum sen de benimle kavga etmek için bahane arıyormuş gibiydin zaten.
Sorunun sadece sevgilin olduğunu sanmıyordum. Bence bana kin beslemeye başlamıştın. Bu kinini ilk gösterdiğin zaman Jennie'yle çıkmaya başladığım zamandı.
İlk önce sana gelip Jennie'ye çıkma teklifi edeceğimi söyledim. Jungkook ve Tae'den bile önce sana söyledim. Sense o gün kavga çıkardın. Aptalca davrandığımı, hislerimin sadece sekse dayalı olduğunu, kızı kullanmamam gerektiğini falan söyledin. Sana hiç seks lafı etmiyordum bile.
Sana karışmamanı söylediğimde sevgilisinin kuzeni olduğunu ve ikisine de değer verdiğini söyledin. Burada kırılmıştım zaten. Bana onlar kadar bile değer vermiyordun. Kötü biri olduğumu düşünüyordun. O günden sonra eskisi gibi hayatta olamayacağımızı anladım işte.
Jennie'yle bir aydır çıkıyorduk. Geçen sene ona gay olduğumu söyleyip reddetmemden sonra aslında saçma davrandığımı anladım. Tamam ona karşı pek fazla hislerim yoktu. Belki vücudu hoşuma gittiği için belki de biraz aklımı dağıtması için ona çıkma teklifi etmiştim. Çünkü her gün sinirimi bozacak bir şey yapıyordun Yoongi.
O gün de aynen öyle olmuştu. Yaza girmiştik. Havalar baya sıcaktı. Seninle sorunlarımız olsa da grupça takıldığımız müddetçe iyi geçiniyorduk. Ama Chaeyoung ve Jennie'de bizimle beraber olunca şahsen ben iyi vakit geçirmiyordum.
Hoseok hepimizi evine çağırmıştı. Havuz partisi yapacaktık. Ben baya seninle oturup konuşmak, aramızdaki buzları kırıp eskisi gibi olmak için konuşmalar hazırlıyordum. Ama kızlar da gelince tüm planlarım suya düşmüştü.
Ben şezlongta güneşlenirken sen ve Chaeyoung yüzüyor ve elleşiyordunuz. Jennie'yse kafamda ona güneş kremi sürmem için didiniyordu. Sırt üstü yatmasını söyleyip bikinisinin ipini yavaşça çözdüm. Elime krem alıp sırtına yedirmeye başladım. Biraz ayrı takılmamız gerektiğinden falan bahsediyordu çok fazla dinlemiyordum. Güneş gözlüğümden sizi dikizliyordum. Bizim çocuklar deli gibi suda oyun oynuyorlardı. Etrafa sular sıçratıyorlardı. Siz de Chaeyoung'la havuzun köşesindeydiniz. Chaeyoung kucağındaydı.
Sizi kıskandığım falan yoktu hyung. Hatta mutlu olduğun için mutluydum. Ama beni onun için boşlaman sinir bozucuydu. Benim de sevgilim vardı ama sen ne zaman takılmak istesen Jennie'yi ekiyordum. Zaten artık kıza haksızlık ettiğimi düşünüp ilgimi ona vermeye çalışıyordum. Sen bir şey haketmiyordun.
Jennie'ye eğilip sırtından öptüm. Gülmeye başladı. Onu mutlu etmesi kolaydı. Şezlongta kaymasını söyledim ve sırt üstü yanına uzandım. O yüz üstü dirseklerinin üzerinde duruyordu.
"Odaya çıkarız birazdan." dedim. Bir şey yapacağımız yoktu. Sadece tek takılmak istiyordu. Bazı şeyler için hala küçüktük.
Gülümsedi ve eğilip beni öpmeye başladı. Beline koyduğum elimle biraz daha eğilmesini sağladım.
"Oda tutun sizi sapıklar."
"Öhöm yani biri havuzda biri şezlongta ne oluyor?"
"Abi cidden size çiftleri çağırmayalım diyorum."
Yakınmalarını dinlerken gülüp ayrıldım Jennie'den. Orta parmağımı doğrulttum hepsine. Sonra odaya çıktık.
-
Eve beraber dönüyorduk. Evlerimiz yakındı hyung. Hep bir yerden dönerken aramızdaki sessiz yolculuğa bunalırdım. Eskiden yollarda bile yerlere yatıp gülerdik. Büyümeyi sevmemiştim hyung. Her yaşımı bana zehir etmeye başlamıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little man big problems | yoonmin
Hayran Kurgujimin küçüktü ama hissettiği duygular buna tezattı. #homophobia #friendstolovers