Arthit PVo.
က်ေနာ္ထမင္းစားခန္းထဲမာမနက္စာစားေနတဲ့အခ်ိန္Kongနဲ႔ညကမိန္းကေလးနဲ႔ေပးေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာတယ္..ဒီေန႔ကပိတ္ရက္ေလKongတို႔ကဘယ္သြားၾကမာလဲ...အရင္ပိတ္ရက္ေတမာလဲKongကအျပင္ထြက္ေနၾကပါ..Aimတို့နဲ့မနက္ပိုင္းထဲကထြက္သြားပီးညနက္မွျပန္လာတတ္တယ္....က်ေနာ့္မ်က္ႏွာကိုမျမင္ခ်င္လို႔တဲ့ေလ..ဒါေပမဲ့ခုဟာကတျခားမိန္းမတေယာက္နဲ႔ေလ..Kongဘာေတဖစ္ေနတာလဲ...က်ေနာ္ထမင္းစားဝိုင္းကထပီးKongကိုေမးလိုက္တယ္...
"Kong....ဘယ္သြားမလို႔လဲ"
"နင္ကအလုပ္သမားမလား...ကိုယ့္ဘာသာေအးေဆးေနေပါ့ ..ငါတို႔သြားတာနင့္ကိုအသိေပးစရာလိုလို႔လား...ဟက္...ကိုယ့္အဆင့္ကိုယ္သိပါ.."
က်ေနာ္Kongကိုေမးလိုက္ေပမဲ့ျပန္ေျဖတာကKongေဘးကမိန္းခေလးပါ...
"ဘာ.....အလုပ္သမား...အလုပ္သမားဟုလား..."
"ဟုတယ္ေလ...ငါ့ကိုPကအဲ့လိုပဲေျပာတယ္...နင္ကသူ႔အိမ္မာေခၚထားတဲ့အလုပ္သမားတဲ့.."
က်ေနာ္မ်က္ရည္ေတက်မလာေအာင္ထိန္းရင္းKongက္ုိၾကည့္လိုက္ေတာ့Kongကက်ေနာ့္ကိုေအးစက္စြာၾကည့္ရင္း...
"Yee....Pတို႔သြားၾကမယ္....သူနဲ႔စကားဆက္ေျပာေနရင္Pတို႔ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္စရာအခ်ိန္ေလးေတအက်ည္းတန္ကုန္မယ္....Pတို႔သြားၾကစို႔..."
"ဟုကဲ့ ...P"
က်ေနာ့္ကိုေျပာပီးထြက္သြားတဲ့Kongေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ပီးက်ေနာ္ထမင္းစားစားပြဲဆီျပန္လာခဲ့တယ္...အလုပ္သမား...အလုပ္သမား...က်ေနာ္ကPအတြက္ေတာ့အဲ့အဆင့္ေလာက္ပဲ႐ွိတယ္ဆိုတာက်ေနာ္သိပါတယ္...ဒါေပမဲ့အမွန္တရားကခါးတယ္ဆိုတဲ့စကားကသိပ္ကိုမွန္လြန္းတယ္...က်ေနာ္အမွန္တရားက္ိုလက္ခံႏိုင္စြမ္းမ႐ွိေသးပူး....က်ေနာ့္ရဲ႕မနက္စာစားခ်ိန္ဟာလဲမ်က္ရည္ေတနဲ႔အတူကုန္ဆံုးခဲ့ျပန္ပါတယ္...
က်ေနာ္အတြက္႐ုံးပိတ္ရက္ေတကအရမ္းက္ိုအထီးက်န္ဆန္လြန္းပါတယ္...သူမ်ားေတ႐ုံးပိတ္ရက္မာေပ်ာ္ပြဲစားထြက္ၾက..သူငယ္ခ်င္းေတေတြ႔ပီးစကားေတေျပာၾက..စားၾကေသာက္ၾကနဲ႔ေပ်ာ္စရာေကာင္းေနေပမဲ့...က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့အဲ့လိုေနပိုင္ခြင္မ႐ွိခဲ့ပါပူး...႐ွိလာမာလဲမဟုပါပူး...Kongကက်ေနာ့္ကို႐ုံးပိတ္ရက္အျပင္ေပးမထြက္ပါပူး....တျခားေၾကာင့္ေတာ့မဟုပူး...အိမ္ေစာင့္တာဝန္ေပးထားတဲ့သေဘာပါ...သူအျပင္သြားတဲ့အခ်ိန္က်ေနာ္အိမ္ေစာင့္ေနေပးဖို႔အတြက္ပါ...က်ေနာ့္ဘဝကေလွာင္အိမ္ထဲကငွက္ငယ္လိုဖစ္ေနတယ္ေနာ္...ဒါေပမဲ့သခင္စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ဆိုထိုငွက္ငယ္ဟာေလွာင္အိမ္ထဲမာက်ဥ္းက်ပ္စြာေနရလဲပဲေပ်ာ္ရႊင္စြာေတးသီခ်င္းေတဆိုညည္းေနတာပဲမဟုလား....Kongရဲ႕စိတ္ခ်မ္းသာမႈကက်ေနာ့္ရဲ႕အထီးက်န္ျခင္းနဲ႔ညီမ်ွေနတယ္ဆိုရင္က်ေနာ္ဟာထာဝရအထီးက်န္လူသားKongရဲ႕အပယ္ခံဘဝနဲ႔ေနသြားဖို႔ဝန္မေလးပါပူး....ႏွလံုးသားေလးကေတာ့Kongရဲ႕ေျခဖဝါးေတာ္ႏုႏုေအာက္မာတစစီကြဲေၾကေနရမာေပါ့...
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...