Flash Back
အဲ့ဒီ့ေန႔ကအိမ္ကိုOonရဲ႕ညီတဝမ္းကြဲေရာက္လာတယ္....က်ေနာ္OonကိုOonရဲ႕ညီကစေနတာကိုအကုန္ၾကားေနရပါတယ္...က်ေနာ္လဲအကြယ္ကေနနားေထာင္ပီး႐ုပ္တည္ဝင္ပီးစကားေျပာလိုက္ေတာ့Oonကက်ေနာ့္ကိုသူ႔ညီနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးတယ္.....က်ေနာ္လဲႏႈတ္ဆက္ပီးတာနဲ႔Aimတို႔လာေခၚတာေၾကာင့္လိုက္သြားလိုက္တယ္.....ေနာက္ေန႔မာက်ေနာ္GunကိုေခၚပီးOonကိုၾကည့္ေပးထားဖို႔ေျပာရေသးတယ္...ဆိုင္မာေရာအိမ္မာေရာေစာင့္ၾကည့္ထားေပးဖို႔ေပါ့...အခုတေလာOonကိုၾကည့္ရတာသိပ္မူမမွန္ပူး....အိပ္ခါနီးေရာက္ရင္သူ႔လက္ကိုေဆးလိမ္းလိမ္းေနတာေတြ႔တယ္....အဲ့ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္ၾကည့္ခိုင္းထားလိုက္တာပါ...Gunေျပာတာက..
"P'Kongpob.. Arthitအခုတေလာလက္ကိုပတ္တီးစည္းစည္းထားတာေတြ႔တယ္...ပီးေတာ့ဒီေန႔လဲcoffeeခြက္ကိုကိုင္ပီးအထြက္လက္ထဲကေနျပဳတ္က်ပီးခြက္ကြဲသြားေသးတယ္..."
"Humm...Oonဘာဖစ္သြားေသးလဲ....အပူေလာင္သြားေသးလာ...ျမန္ျမန္ေျပာစမ္းပါ..."
"ဗ်ာ...."
က်ေနာ္ေၾကာင္ေနမိတယ္...Arthitကိုစိတ္ပူေနတဲ့P'kongpobရဲ႕မ်က္ႏွာမာစိုးရိမ္မႈေတကိုျမင္ေနရပါတယ္...ပီးေတာ့P'KongpobကArthitကိုOonလို႔ေခၚလိုက္တာလား....
"Oonဘာဖစ္သြားေသးလဲလို႔!!!"
"Arthitကေတာ႔ဘာမွမဖစ္ပါပူး.....ဒါေပမဲ့သူ႔လက္မာတခုခုဖစ္ေနတာေတာ့ေသခ်ာတယ္..."
"ဟုပါပီ...PေမးတာေတကိုOonကိုျပန္မေျပာနဲ႔ေနာ္..."
"ဟုကဲ့ပါP'kongpob.. "
အဲ့ဒီ့ေန႔ကပဲက်ေနာ္ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္..က်ေနာ္႐ွိေနရင္Arthitတို႔အဆင္မေျပမာစိုးတာေၾကာင့္ဆိုင္မာေျပာင္းေနဖို႔စဥ္းစားလိုက္တယ္....သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုပိုပီးနီးစပ္ေစခ်င္တာလဲပါတာေပါ့.....
က်ေနာ္က်ေနာ့္ေျခေထာက္ေတလႈပ္႐ွားလို႔ရတာကိုOonကိုအသိေပးလိုက္ေတာ့Oonကက်ေနာ့္ထက္ေတာင္ပိုဝမ္းသာေနေသးတာ....Oonကက်ေနာ့္ကိုအဲ့ေလာက္ထိခ်စ္တာပါ...က်ေနာ္လဲOonကိုခ်စ္တာေပါ့...Oonက်ေနာ့္ကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတထပ္မေလ်ာ့တဲ့ခ်စ္ျခင္းေတနဲ႔Oonကိုခ်စ္ခဲ့တာပါ...က်ေနာ္နဲ႔Oonေပ်ာ္ရႊင္ေနသင့္ပီလား.....က်ေနာ္OonကိုP'Brightဆီဖုန္းဆက္ခိုင္းလိုက္တယ္...က်ေနာ့္ေျခေထာက္ေတသက္သာေနပီဆိုတာOonေ႐ွ႕မာအတည္ျပဳခ်င္လို႔ပါ......ဒါေပမဲ့က်ေနာ္သိလိုက္ရတာကOonလက္ေကာက္ဝတ္ကခြဲစိတ္ရမယ္တယ္...က်ေနာ္Oonနဲ႔P'Brightေျပာေနတာေတကိုအကုန္ၾကားခဲ့ရပါတယ္....က်ေနာ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...Oonက....Oonကက်ေနာ့္ေၾကာင့္ရခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေၾကာင့္ခြဲစိတ္ရမယ္တဲ့....ဒါေတာင္က်ေနာ့္ကိုျပဳစုမဲ့သူမရွိမာစိုးတာေၾကာင္မခြဲစိတ္ပူးတဲ့လားOonရယ္....က်ေနာ္ကိုယ္က်ေနာ္မုန္းမိတယ္....ဘာေၾကာင့္Oonကက်ေနာ့္ေၾကာင့္ပဲထိခိုက္ေနရတာလဲ...က်ေနာ္ခံရခက္လြန္းတဲ့ခံစားခ်က္ေၾကာင့္ေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႔ဝင္ကာေရဖြင့္ထားပီးငိုေနမိတယ္...ယူကိ်ဳးမရစြာခံစားရတာေၾကာင့္ေရခ်ိဳးခန္းနံရံကိုထိုးမိတဲ့လက္သီးခ်က္မ်ားေၾကာင့္စီးက်လာေသာေသြးမ်ား....သို႔ေသာ္လဲထိုနာက်င္ျခင္းသည္ရင္ဘတ္ထဲကနာက်င္ျခင္းကိုေတာ့မမွီခဲ့......သူေအာ္ဟစ္ကာငိုယိုေနမိသည္....ငါ့လိုအသံုးမက်တဲ့သူတေယာက္အတြက္မင္းဘဝကိုဒီလိုပဲစေတးခံေတာ့မာလားOonရယ္......ေရခ်ိဳးခန္းေလးအတြင္းတြင္ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်ရင္းငိုေနခဲ့ေသာေကာင္ေလး၏လက္မွေသြးမ်ားသည္လဲေရစက္မ်ားႏွင့္ေရာကာစီးက်ေနခဲ့သည္......
VOUS LISEZ
I Love Your Hate
Aléatoireသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...