Flash Back
အဲ့ဒီ့ေန႔ကေဆး႐ုံကိုMarေရာက္လာခဲ့တယ္...ပီးေတာ့က်ေနာ့္ကိုအိမ္ျပန္လိုက္ဖို႔ေခၚေနတာ...မလိုက္ႏိုင္ပူးMar...Oonနဲ႔မခြဲႏိုင္ပူး...က်ေနာ္Oonနဲ႔နီးစပ္ခ်င္လြန္းလို႔Marတို႔အေမြျဖတ္ပီးစြန္႔ပစ္တာေတာင္မမႈ့ပဲOonနားမာပဲေနခ်င္ခဲ့တာပါ....က်ေနာ္Oonနဲ႔မခြဲႏိုင္ေတာ့ပူးMar...က်ေနာ္Marကိုျပန္မလိုက္ဖို႔ျငင္းေနတဲ့အခ်ိန္အခန္းထဲကိုဖOonဝင္လာတာေၾကာင့့္MarကOonနားကိုသြားပီးက်ေနာ္အခုလိုဖစ္ရတာOonေၾကာင့္ဆိုပီးOonကိုႀကိမ္းေမာင္းပီးေျပာဆိုေနတယ္....ဟင့္အင္း...က်ေနာ့္ရင္ဘတ္ေတနာက်င္လိုက္တာ....ေျပာခြင့္မ႐ွိပူး...Marမာအဲ့လိုေျပာခြင့္မ႐ွိပူး....က်ေနာ္တားခ်င္ခဲ့ေပမယ့္လက္ေတြ႔တြင္ဖစ္မလာခဲ့ ..႐ုတ္တရက္ေျမာက္တက္လာတဲ့Marရဲ႕လက္ေၾကာင္႔့က်ေနာ္ခုတင္ေပၚကေနအားယူကာဆင္းဖို႔ျပင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္.....Marလက္ကိုလွမ္းတားလိုက္ေသာလက္တစံုေၾကာင့္က်ေနာ္သက္ျပင္းခိုးခ်လိုက္မိသည္....P'Brightကေတာ့Oonကိုေခၚကာထြက္သြားခဲ့ပီ...Oonကိုက်ေနာ္ကလြဲပီးဘယ္သူ႔မွမနာက်င္ေစရပူး ....
"MarမာArthitကိုထိပိုင္ခြင့္မ႐ွိပူးMar...."
က်ေနာ္ထိုစကားကိုေျပာဖစ္ေအာင္ေျပာလိုက္ပါေသးသည္...က်ေနာ့္Oonကိုဒီတိုင္းေလးပဲက်ေနာ္နဲ႔အတူ႐ွိေနေပးလို႔မရပူးလား...က်ေနာ့္ေၾကာင့္နာက်င္ေနတဲ့သူ႔ကိုထပ္မႏွိပ္စက္ၾကပါနဲ႔ေတာ့...
က်ေနာ္ေဆး႐ုံဆင္းေတာ့Oonကအခန္းေျပာင္းထားတယ္ဆိုပီးေျပာတယ္....အဲ့ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္လဲOonကိုလိုက္ပို႔ခိုင္းပီးOonကိုပါက်ေနာ့္အခန္းထဲမာအိပ္ခိုင္းလိုက္တယ္...Oonရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကက်ေနာ့္အတြက္ေတာ့မူးယစ္ေဆးဝါးလိုပဲ...အဲ့လိုသာဆိုက်ေနာ္ကေတာ့မူးယစ္ေဆးစြဲေနတဲ့သူတေယာက္ေပါ့...က်ေနာ္Oonနဲ႔အရင္လိုမ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ပဲမေနႏိုင္ေတာ့ပူး...Oon႐ွိမွက်ေနာ့္အတြက္အသက္႐ွင္ေနရတာအဓိပၸါယ္႐ွိသလိုခံစားရတယ္....က်ေနာ္တ္ို႔တစ္ခန္းထဲအတူတူေနမယ္လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ေလOonကငိုတယ္သိလား...တကယ့္ကိုခေလးေလးတေယာက္လိုပဲ...က်ေနာ္သူ႔အခ်စ္ကိုခနဲ႔တဲ့စကားေတေျပာေတာ့သူကျပာျပာသလဲျငင္းပီးက်ေနာ့္ကိုေျပာတာကလဲ...သူဝမ္းသာလို႔ပါတဲ့....က်ေနာ္လဲOonကိုစခ်င္တာေၾကာင့္...
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...