Part 45

3K 202 35
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​အခန္​းျပင္​ကိုထြက္​လာ​ေတာ့အခန္​း​ေ႐ွကCorridorမာ႐ွိတဲ့ခံု​ေလး​ေတ​ေပၚမာထိုင္​ရင္​းနံရံကို​ေခါင္​းမွီ​ပီးအိပ္​​ေနတဲ့Gun​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​Gunနားကိုသြားပီး​ေခါင္​းကိုခပ္​နာနာ​ေလးတခ်က္​​ေခါက္​လိုက္​​ေတာ့....

"အ.....P!!!!!!!!!!"

က်​ေနာ္​့ကို​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​းသူ႔​ေခါင္​းသူပြတ္​ကာ​ေအာ္​လိုက္​တဲ့အသံႀကီးကတဂယ္​့ကိုအက်ယ္​ႀကီးပါ.....

"Gun...တိုးတိုး....Oonလန္​႔သြားအူးမယ္​..."

"Pဘာလို႔က်​ေနာ္​့ကိုလာ​ေခါက္​လဲ...ပီး​ေတာ့က်​ေနာ္​တို႔ကအျပင္​မာArthitနားကအဲ့​ေလာက္​မ​ေကာင္​းပူး...Over​ေတလာလုပ္​မ​ေနနဲ႔P...."

ဟုတယ္​...လူကတဂယ္​​ေပါက္​လာပီ...အိပ္​​ေရးမဝလို႔စိတ္​ညစ္​ရတဲ့အထဲအသားနာ​ေအာင္​လာလုပ္​​ေနတယ္​....

"ဟုပါပီ..ဟုပါပီ...ကိုစိတ္​တို္ရယ္​...က်​ေနာ္​မွားပါတယ္​​ေနာ္​...အခု​ေတာ့အခန္​း​ေလးထဲပန္​ဝင္​ပီးက်​ေနာ္​့ရဲ႕Oon​ေလးကိုမထိမခိုက္​​ေအာင္​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးထားပါ​ေနာ္​....အားကိုးပါတယ္​​ေနာ္​..."

"အဲ့ဒါကP​ေျပာစရာမလ္​ိုပါပူး..Pမ​ေျပာလဲက်​ေနာ္​ကArthitကို​မ်က္​စိ​ေအာက္​က​ေတာင္​အ​ေပ်ာက္​ခံတာမဟုပူး....."

"ဟုလား..အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့အခန္​းျပင္​​ေလ်ွာက္​သြား​ေနတာ​ေပါ့..ဟုလား..."

"ဘာလဲ...Pတ္​ို႔ရဲ႕​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲကမၾကားဝံမနာသာအသံ​ေတ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​မ်က္​ႏွာပူလြန္​းလို႔ထြက္​လာတာ​ေလ...."

"မနာလို​ေတဖစ္​​ေနမွန္​းသိပ္​သိသာတာပဲ​ေနာ္​Gun....မင္​းလဲအဲ့လိုဖစ္​ခ်င္​P'Bright႐ွိတယ္​​ေလ..."

"P!!!!!"

"Hk..hk.."

"Pအလုပ္​မသြား​ေတာ့ပူးလားဒိီ​ေန႔....."

"အား....မင္​း​ေျပာမွသတိရတယ္​...Shit!!!!​ေတာ္​​ေတာ္​​ေနာက္​က်​ေနပီ....႐ုံး​ေရာက္​ရင္​​ေတာ့ပြားခံရ​ေတာ့မာပဲ.....Gun..Oonတခုခုအဆင္​မ​ေျပတာ႐ွိရင္​ခ်က္​ခ်င္​းဖုန္​း​ဆက္​​ေနာ္​...ထမင္​းလဲ​ေသခ်ာ​ေကြၽးအူး...Pသြားပီ​ေနာ္​...."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now