Part 60

2.7K 180 37
                                    

"Kong.....Kong...."

"Humm..Oon..ဘာဖစ္​လို႔လဲ...ဘာဖစ္​လို႔လဲဟင္​..."

က်​ေနာ္​ကို​ေခၚကလႈပ္​ႏိုး​ေနတဲ့Oon​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​ခုတင္​​ေဘးကမီးအိမ္​ကိုခလုတ္​ႏွိပ္​ပီးဖြင္​့လိုက္​ကာကုတင္​​ေပၚမာထထိုင္​လိုက္​တယ္​...

"Oon...အိပ္​လို႔မရပူးဖစ္​​ေနတယ္​....ရင္​ဘတ္​ထဲကလဲတမ်ိဳးၾက​ီးပဲ...."

က်​ေနာ္​Oonရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့Oonကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မ်က္​ႏွာ​ေပၚမာ​ေခြၽး​ေစး​ေတပင္​ထြက္​​ေနကာက်​ေနာ္​့ကိုမ်က္​ႏ​ွာငယ္​​ေလးနဲ႔ၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​Oonရဲ႕လက္​​ေတကိုဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ကာOonကိုယ္​လံုး​ေလးကိုရင္​ခြင္​ထဲဆြဲ​ေပြ႔ထားလိုက္​​ေတာ့႐ႈိက္​သံ​ေလး​ေတထြက္​သည္​အထိငိုလာတဲ့Oon....

"ဟင္​့....ဟင္​့....Kong..."

"အင္​း...Oon...က္​ုိယ္​ရ​​ွိတယ္​​ေနာ္​....မင္​ိုပါနဲ႔Oonရယ္​....."

"ဟင္​့.....ဟင္​့....Oon​ေၾကာက္​တယ္​....ဟင္​့..."

"Oonကဘာကို​ေၾကာက္​တာလ​ဲ...Oon​ေဘးနားမာကိုယ္​႐ွိတယ္​​ေလ...မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...."

က်​ေနာ့္ပုခံုးကိုတင္​းက်ပ္​စြာဖက္​တြယ္​ထားတဲ့Oonကိုယ္​လံုး​ေလးက္​ုိက်​ေနာ္​ျပန္​လည္​တင္​းက်ပ္​စြာဖက္​တြယ္​ထားလိုက္​​ေတာ့သည္​....မငိုပါနဲ႔Oonရယ္​....ကိုယ္​ရင္​​ေတပူလြန္​းလို႔ပါ....ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​ခ်ိန္​ဆိုစိတ္​အားငယ္​တတ္​တယ္​လို႔ၾကားဖူး​ေပမဲ့အခုလိုOonကက်​ေနာ္​့​ေ႐ွ႕မာတငိုငိုတရီရီဖစ္​​ေနတာကို​ေတာ့က်​ေနာ္​လံုးဝသ​ေဘာမက်....Oonအခုလိုဖစ္​​ေန​ေတာ့ည​ေနကOonကို​ေအာ္​မိတဲ့ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​သာအပစ္​တင္​​ေနမိ​ေတာ့တယ္​....က်​ေနာ္​Oonကို​ေပြ႔ထားရင္​ပင္​မိုးလင္​းသည္​အထိမလႈပ္​မရက္​ထိုင္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့လက္​မ်ားပင္​ထံုထိုင္​းလာခဲ့ပီ...ရင္​ခြင္​ထဲကOonက​ေတာ့ျဖဴစင္​စြာအိပ္​​ေမာက်​ေန​ေလရဲ႕....ျဖဴလႊလႊမ်က္​ႏွာ​ေပၚကဆံစတို႔ကိုသပ္​တင္​ေပးကာOonရဲ႕မ်က္​ႏွာအစိတ္​အပိုင္​းတစ္​ခုခ်င္​းစီကိုျမတ္​ႏိုးစြာၾကည္​့​ေနမိ​ေတာ့နဖူး​ေထာင္​့ဆီမွအမာရြတ္​ခ​ေလးကိုျမင္​မိ​ေတာ့က်​ေနာ္​့ရင္​ဘတ္​ထဲမာနာက်င္​ျခင္​းကလိႈက္​တက္​လာခဲ့သည္​.....ကိုယ့္​ေ​ၾကာင္​့ဖစ္​တည္​လာခဲ့တဲ့နာက်င္​ျခင္​း​ေတအတြက္​ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​Oonရယ္​.....က်​ေနာ္​Oonရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုခပ္​ဖြဖြပြတ္​​ေနမိ​ေတာ့လင္​းလက္​စြာပြင္​့အံလာတဲ့မ်က္​လံုးဝိုင္​းဝိုင္​း​ေလး​ေတ....

I Love Your HateWhere stories live. Discover now