💓Special Part💓

4.5K 208 55
                                    

"လံုးဝမရပူး​ေနာ္​Kongpob!!!ငါလက္​မခံႏိုင္​ပူး.."

"Oonကလဲကြာ...သားလဲအရြယ္​​ေရာက္​​ေနပီကို...."

​ေဒါသတႀကီး​ေအာ္​ရင္​းသူကို​ျငင္​းဆန္​​ေနတဲ့Oonကိုသူ​ေခ်ာ့​ေျပာ​ေနရတယ္​....

"ဘာကိုအရြယ္​​ေရာက္​​ေနတာလဲ...သားကအခုမွ4ႏွစ္​​ေက်ာ္​ပဲ႐ွိ​ေသးတာကို...မရပူး...."

"Oonရာ...ကိုယ္​​တို႔အိမ္​မာအခန္​း​ေတအမ်ားႀကီး႐ွိ​ေနတာကို...ပီး​ေတာ့ကိုယ္​သားအတြက္​အခန္​းလဲျပင္​ပီးသြားပီ..."

"Kongpob Suthiluck!!!!!"

​ေဒါသ​ေၾကာင္​့Oonရဲ႕မ်က္​ႏွာဟာလဲနီရဲ​ေနတယ္​..သားကိုအခန္​းသီးသန္​႔နဲ႔ထားဖို႔​ေျပာတာျပသာနာကအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ဖစ္လာမယ္​လို႔မထင္​မိခဲ့....

"Oon..."

"မ​ေခၚနဲ႔!!!!အခုမွက​ေလး​ေလးပဲ႐ွိ​ေသးတဲ့သားကိုငါကဘယ္​လိုမ်ိဳးအခန္​းခြဲအိပ္​..Papaတို္​နဲ႔လာမအိပ္​နဲ႔​ေတာ့ဆိုပီး​ေျပာရမာလဲ....မင္​း​ေတာ္​​ေတာ္​ရက္​စက္​တာပဲ...."

"Oonကလဲကြာ...ကိုယ္​​ေျပာတာကသားကသူ႔အခန္​းနဲ႔သူဆို​ေတာ့ကိုယ္​ဘာသာလုပ္​တတ္​ကိုင္​တက္​ပီး​ေနတတ္​ထိုင္​တက္​​ေအာင္​ပါ...အိပ္​ခ်ိန္​​ေလးပဲသားကသူ႔ဘာသာအိပ္​မာပါ...က်န္​တဲ့အခ်ိန္​​ေတအျမဲတမ္​းOonနဲ႔အတူ႐ွိ​ေနမာပဲကို..."

"ဟင္​့အင္​း...ဟင္​့အင္​း....မရပူး..."

သူ႐ွင္​းျပ​ေန​ေပမဲ့Oonရဲမ်က္​ႏွာကၿပိဳ​ေတာ့မဲ့မိုးလိုဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့သူOonကိုယ္​လံုး​ေလးကိုရင္​ခြင္​ထဲထဲ့ထားရင္​း...

"ခက္​တာပဲOonရာ...."

"သားကိုOonတို႔နဲ႔ပဲအိပ္​ခိုင္​းပါKongရယ္​...​ေနာ္​....."

"မရပူးArthit....သားကိုအခန္​းခြဲသိပ္​ဖို႔ငါ​ေျပာထားတာ....သားကလဲသ​ေဘာတူတယ္​...ဟုတယ္​​ေနာ္​...."

အခန္​း​ေ႐ွ႕က​ေနGunရဲ႕​ေအာ္​​ေျပာသံနဲ႔အတူသားကိုလက္​ဆြဲထားရင္​းGunက​ေမးလိုက္​​ေတာ့သားကက်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့ရင္​း​ေခါင္​းျင္​ိမ္​့ျပပီးတာနဲ႔​Gunရဲ႕​ေျခ​ေထာက္​​ေတ​ေနာက္​မာသြားပုန္​း​ေနတယ္​....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Love Your HateWhere stories live. Discover now