Part 2

6.4K 349 30
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​မနက္​​ေစာ​ေစာထလိုက္​တယ္​..ဒီ​ေန႔အလုပ္​မာ project အသစ္​​ေတ႐ွိတယ္​​ေလ..အလုပ္​ကို​ေစာ​ေစာသြားရမာမို႔​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲဝင္​ဖို႔ထလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့လက္​မာတခုခုခံ​ေနတာ​ေၾကာင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့ဒဏ္​ရာကိုစည္​း​ေႏွာင္​ထားတဲ့ပတ္​တီးတခု....ဟင္​...ဒါကဘယ္​သူလာစည္​း​ေပးထားတာလဲ...အိမ္​မာကသူနဲ႔က်​ေနာ္​ႏွ​ေယာက္​ထဲ​႐ွိတာ​ေလ..ဒါသူမလုပ္​ရင္​ဘယ္​သူလုပ္​​ေပးမာလဲ..က်​ေနာ္​လက္​ကပတ္​တီးကိုဆြဲျဖည္​လိုက္​ပီး​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းလာလုိက္​တယ္​...သူက​ေတာ့ဧည္​့ခန္​းကsofa​ေပၚမာအိပ္​​ေနတုန္​းပဲ...

"Arthit!!!!!...မင္​းခုခ်က္​ခ်င္​းထစမ္​း!!!!"

က်​ေနာ္​့အသံကအရမ္​းက်ယ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့သူခ်က္​ခ်င္​းႏိုးလာပီးက်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့ကာလန္​႔ပီးမတ္​တပ္​ထရပ္​​လိုက္​တယ္​..

"ဒါကဘာလဲ.."

က်​ေနာ္​သူကိုက်​ေနာ့္​လက္​ထဲကပတ္​တီးစ​ေတကိုကိုင္​​ေျမာက္​ျပပီး​ေမးလိုက္​​ေတာ့သူက..

"အဲ့ဒါက...က်..က်​ေနာ္​...kong....kongလက္​ကဒဏ္​ရာက​ေဆးမလိမ္​းထားလို႔..​ေဆးထဲ့​ေပးပီးပတ္​တီးစည္​း​ေပးထားတာပါ.."

"မင္​းကိုငါ့အသားကိုမထိ​ေျပာထားတယ္​​ေလ...မဟုပူးငါ့အခန္​းထဲ​ေတာင္​မလာနဲ႔လို႔​ေျပာထားတာကို..မင္​းနဲ႔ဘာဆိုင္​လို႔လဲ....ငါ့ဘာသာဘာဖစ္​ဖစ္​မင္​းနဲ႔ဘာဆိုင္​လို႔လဲ..ဟမ္​..."

"မဟု...မဟုပါပူးkongရယ္​...က်​ေနာ္​..က်​ေနာ္​ကkongလက္​ကိုသက္​သာ​ေစခ်င္​...."

"​ေတာ္​​စမ္​းပါ....မင္​းပါးစပ္​ကိုပိတ္​ထား...​ေနာက္​တခါငါ့အခန္းထဲကိုမဝင္​နဲ႔...​ေနာက္​တခါဆိုမင္​းဒီအိမ္​မာ​ေနခြင႔္​​႐ွိမယ္​လို႔ထင္​မ​ေနနဲ႔​ေတာ့.."

က်​ေနာ္​​ေျပာပီးလွည္​့ထြက္​လာလိုက္​တယ္​...​ေနာက္​က​ေနသူကက်​ေနာ္​့လက္​ကိုလွမ္​းဆြဲထားတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​သူ႔လက္​ကိုအားနဲ႔ဆျြဲဖုတ္​လိုက္​ပီးသူ႔ကိုတြန္​းထုတ္​လိုက္​​တယ္​...

"အ..."

Kongက်​ေနာ္​့ကိုတြန္​းထုတ္​လိုက္​တာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚထိုင္​ရက္​ျပဳတ္​ၾကသြားတယ္​..ဟန္​ခ်က္​မညီတာ​ေၾကာင္​့ၾကမ္​းျပင္​ကိုလက္​နဲ႔​ေထာက္​ပီးထိန္​းလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​လက္​​ေကာက္​ဝတ္​ကနာက်င္​လာတဲ့ခံစားခ်က္​ကရင္​ထဲကလႈ္​ိက္​တက္​လာတယ္​...က်​ေနာ္​နာက်င္​မႈကိုအံတုရင္​း​ေခါင္​းငံုထားလိုက္​တယ္​...

I Love Your HateWhere stories live. Discover now