Part 29

3.8K 275 71
                                    

Kongpob pov

က်​ေနာ္​တညလံုးအိပ္​မရတာ​ေၾကာင္​့အခန္​းထဲမာထိုင္​​ေနမိသည္​...ပီး​ေတာ့​ေဆးစစ္​ခ်က္​အတြက္​လဲစိတ္​ပူ​ေနမိသည္​....က်​ေနာ္​​ေနာက္​ဆံုးစိတ္​ဂဏမၿငိမ္​ဖစ္​​ေနတာနဲ႔အခန္​း႐ွင္​း​ေနလိုက္​တယ္​...Oonထြက္​သြားပီး​ေနာက္​ပိုင္​းဖစ္​သလိုပဲ​ေနလာတာအခန္​းကဝက္​တဲလို​ေတာင္​ဖစ္​​ေနပါပီ..က်​ေနာ္​ၾကမ္​းျပင္​​ေတတိုက္​ပီးသန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​​ေနလိုက္​တယ္​....က်​ေနာ္​ဆံုးျဖတ္​လိုက္​ပါပီ...ဒီ​ေန႔​ေဆး႐ုံကိုသြားပီးOonကိုရ​ေအာင္​ျပန္​​ေခၚမယ္​....ဘယ္​လိုအ​ေျခအ​ေနမ်ိဳးပဲဖစ္​ဖစ္​Oonကိုက်​ေနာ္​အဆံုး႐ႈံးမခံႏိုင္​​ေတာ့ပူး....က်​ေနာ္​သန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​တာကိုလက္​စသတ္​လိုက္​ပီး​ေရခ်ိဳးခန္​းဝင္​လိုက္​တယ္​.....ပ​ီး​ေတာ့​ေဆး႐ုံကိုထြက္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​.....က်​ေနာ္​​ေဆး႐ုံကို​ေရာက္​​ေတာ့​ေစာ​ေန​ေသးလို႔ထင္​တယ္​Oonတို႔မ​ေရာက္​​ေသးပူး...က်​ေနာ္​​ေဆး႐ုံCorridor​ေပၚကခံုတန္​း​ေလးမာထိုင္​ပီးOonတို႔ကို​ေစာင္​့​ေနမိတယ္​....ခဏၾကာ​ေတာ့Gunနဲ႔အတူ​ေဆး႐ုံထဲကိုဝင္​လာတဲ့Oon...ပီး​ေတာ့ဟိုလူလဲပါတယ္​...Oon​ေဘးမာကပ္​ပီးလိုက္​လာတဲ့Joe.......က်​ေနာ္​့ကိုျမင္​​ေတာ့Gunက....

"P....အ​ေစာႂကီး​ေရာက္​​ေနတာလား..."

"အင္​း....Gun....."

Oonက​ေတာ့က်​ေနာ္​့ကိုဘာမွမ​ေျပာပဲတခ်က္​ၾကည္​့ကာအခန္​းထဲဝင္​သြားတယ္​.....Gunက​ေတာ့Oonနဲ႔အတူအခန္​းထဲလိုက္​ဝင္​သြားတယ္​...
အခုအျပင္​မာက်​ေနာ္​နဲ႔Joeႏွစ္​​ေယာက္​ပဲက်န္​ခဲ့တယ္​...က်​ေနာ္​့​ေဘးကခံုမာဝင္​ထိုင္​လိုက္​တဲ့Joe...

​ေဆး႐ုံအခန္​း​ေလးထဲတြင္​​ေတာ့......

"Congratulationပါ..Khun Arthit....​"

"................"

ဆရာဝန္​ႀကီးရဲ႕စကားအဆံုးမာ​ေတာ့႐ႈိက္​ႀကီးတငင္​ငို​ေနတဲ့Arthitကိုက်​ေနာ္​​ေၾကာင္​အစြာၾကည္​့​ေနမိတယ္​....

"​ေသခ်ာပါတယ္​....ခင္​ဗ်ားမာကိုယ္​ဝန္​႐ွိ​ေနပါပီ....ကိုယ္​ဝန္​ကအခုဆိုငါးပတ္​႐ွိပါပီ...."

ဆရာဝန္​ႀကီးရဲ႕စကားအဆံုးမာက်​ေနာ္​အံ့ျသဝမ္​းသာလြန္​းလို႔မ်က္​ရည္​​ေတက်​ေနမိတယ္​....Gunကလဲမယံုၾကည္​ႏိုင္​တဲ့မ်က္​လံုး​ေတနဲ႔အတူမ်က္​ရည္​​ေတၾကရင္​းက်​ေနာ္​့ကိုဖက္​ထားတယ္​......

I Love Your HateWhere stories live. Discover now