ဆိုင္ထဲကိုဝင္လာတဲ့Arthitေၾကာင့္Gunလွမ္းေအာ္လိုက္မိသည္...
"အမေလး...Arthitတေယာက္ေရာက္လာေသးတယ္ေနာ္...."
က်ေနာ္ေျပာေနေပမဲ့က်ေနာ့္က္ိုစကားမေျပာပဲေခါင္းငံုထားတာမို႔က်ေနာ္သူ႔အနားကိုသြားလိုက္ေတာ့က်ေနာ့္ကိုဖက္ရင္း႐ႈိက္ႀကီးတငင္ငိုလာတဲ့Arthitေၾကာင့္က်ေနာ္လန္႔သြားမိတယ္...
"Arthit....Arthit...ဘာဖစ္လာတာလဲ...Arthit....."
"ဟင့္....ဟင့္...Kongက....Kongကငါ့ကိုတဂယ္မခ်စ္ခဲ့ပူးထင္တယ္....ဟင့္....ဟင့္...."
"ဘာေတဖစ္လာတာလဲArthitရယ္....."
Gunသူ႔ကိုဖက္ရင္း႐ႈိက္ႀကီးတငင္ငိုေနတဲ့Arthitကိုေထြးေပြ႔ကာႏွစ္သိမ့္ေပးေနမိတယ္........အၾကာႀကီးငိုပီးတဲ့ေနာက္မာေတာ့Arthitကိုတ္ိုင္ခံုမာထိုင္ခိုင္းပီးသူေရခပ္တိုက္ဖို႔သြားယူတဲ့အခ်ိန္.......
"Parcel ေရာက္ပါတယ္...Arthit Rojarpat.. ."
ဆိုင္ကိုက်ေနာ့္နာမယ္နဲ႔parcelေရာက္လာတာေၾကာင့္က်ေနာ္ယူပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ဘူးေလးေပၚမာေရးထားတာက....
"Happy Birthdayပါ Arthit Rojarpat "
ပို႔တဲ့သူရဲ႕နာမယ္ေတာ့မပါပူး....
သူထိုစာတန္းေလးကိုၾကည့္ပီးလက္ေဆာင္ဘူးေလးကိုေဖာက္လိုက္ေတာ့ျမင္လိုက္ရတဲ့အရာေတေၾကာင့္သူရပ္တည္ႏိုင္စြမ္းမရွ္ိေတာ့တာေၾကာင့္ၾကမ္းျပင္ေပၚသိုအ႐ုပ္ႀကိဳးပ်က္ထိုင္ခ်လိုက္မိတယ္.......ဓာတ္ပံုေတ....Kongနဲ႔Yeeရဲ႕ခုတင္ေပၚကဓာတ္ပံုေတဟာလဲၾကမ္းျပင္မာျပန္႔က်ဲေနတယ္...အဝတ္မပါတဲ့Kongရဲ႕ေဘးမာYeeကရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတဲ့ပံုေတကက်ေနာ့္ကိုေသမိန္႔ခ်ေနသလိုပဲ....မ်က္ရည္ေတအဆက္မျပတ္က်ေနေပမဲ့နာက်င္တဲ့ဒဏ္ကိုေတာ့မကုသႏိုင္ခဲ့....က်ေနာ္ေလမခံစားႏိုင္လြန္းလို႔ေအာ္ဟစ္ေနမိတယ္...
"အား...အားးးးးးးး.. ..ဘာလို႔လဲ....ဟင့္...ဟင့္...ဟင့္...."
က်ေနာ္Arthitအသံေၾကာင့္အေ႐ွ႕ကိုျပန္ထြက္လာေတာ့ျမင္လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းကKongနဲ႔မိန္းမတေယာက္ခုတင္ေပၚမာအိပ္ေနတဲ့ပံုေတရဲ႕အလယ္မာေအာ္ဟစ္ကာငိုယိုေနတဲ့Arthit...ဆိုင္ထဲမွလ်င္ျမန္စြာေျပးထြက္သြားေသာArthitအားသူတားခ်ိန္မရခဲ့....Arthitေနာက္သို႔ေျပးလိုက္ကာ႐ွာမိေသာ္လဲမေတြ႔ခဲ့ပါ...
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...