Flash back
ဒီေန႔ကက်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ မဂၤလာႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ပါ...အဲ့ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္အေစာႀကီးထပီးခ်က္ျပဳတ္ေနလိုက္တယ္...ပီးေတာ့cakeတလံုးလဲအေျပးသြားဝယ္ရေသးတယ္...cakeေပၚမာKong+Arthitဆိုတဲ့စာတန္းေလးေသခ်ာေရးပီးျပန္လာခဲ့တယ္...ပီးေတာ့မီးဖိုထဲမာအလုပ္ေတလက္စသတ္ေနတဲ့အခ်ိန္Kongေအာက္ကိုဆင္းလာတယ္....အျပင္သြားဖို႔ျပင္ေနတာေၾကာင့္က်ေနာ္Kongကိုထမင္းစားဖို႔လွမ္းေခၚလိုက္ေတာ့Kongကဒီေန႔ကိုေမ့ေနသည္တဲ့ေလ.....က်ေနာ္ဒီေန႔ေလးမာKongနဲ႔အတူထမင္းစားခ်င္လို႔ေျပာလိုက္ေပမဲ့က်ေနာ္ျပန္ရခဲ့တာေတကနာက်င္ျခင္းေတပါ....ကံၾကမၼာကက်ေနာ့္ကိုမ်က္ႏွာသာမေပးခဲ့ပူးပဲ........
က်ေနာ္ဒီေန႔ေလးကိုမွတ္မိပါတယ္....က်ေနာ္နဲ႔Oonရဲ႕နီးစပ္ခြင့္ရတဲ့ေန႔ေလး....က်ေနာ္တို႔အတူ႐ွိေနခဲ့ၾကတာအခုဆိုတႏွစ္ေတာင္ျပည့္သြားပီ....တႏွစ္လံုးOonနဲ႔စကားေကာင္းေကာင္းမေျပာမိေပမဲ့Oonက်ေနာ့္အေပၚအနစ္နာခံတယ္ဂ႐ုစိုက္တယ္ဆိုတာသိပါတယ္.....က်ေနာ္အေပၚထပ္အခန္းေလးထဲကခုတင္ေပၚမာထိုင္ေနရင္းနဲ႔ပဲ.....
"Happy Anniversary ပါOon.....ကိုယ္တို႔ေႏွာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတိုင္သက္ဆံုးတိုင္အျမဲတမ္းအခုလိုအတူတူေနသြားရပါေစလို႔ကိုယ္ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္...ပီးေတာ့က်ေနာ့္ရဲ႕Oonလဲခံစားေနရတဲ့ေရာဂါေဝသနာေတအျမန္ဆံုးသက္သာပီးက်န္းက်န္းမာမာနဲ႔က်ေနာ့္ရဲ႕ေဘးနားမာအျမဲ႐ွိေနႏိုင္ပါေစ.....ပီးေတာ့.........ဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္........Oonနဲ႔တူတဲ့သားေလးတေယာက္ေလာက္လိုခ်င္မိပါတယ္.......ဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေပါ့........"
ဟုပါတယ္.....က်ေနာ္သားေလးတေယာက္ေလာက္ေတာ့လိုခ်င္မိပါသည္....ဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေပါ့.....အခုလိုေဆးပညာထြန္းကားေနတဲ့ေခတ္ႀကီးမာက်ေနာ္ေမ်ွာ္လင့္မိတာမလြန္ပူးမလား...ဒါေပမဲ့က်ေနာ္Oonကိုဖြင့္မေျပာမိပါပူး....က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကအဲ့လိုအခြင့္အေရးမ်ိဳးနဲ႔ေရာထိုက္တန္ရဲ႕လား...တကယ္လို႔Oonကိုဖြင့္ေျပာမိရင္ေရာ....Oonကလက္ခံပါ့မလား....က်ေနာ္႐ူးမိုက္စြာေတာင့္တမိပါသည္.......ၾကယ္ေတႂကြယ္တိုင္းဆုေတာင္းလို႔သာေတာင္းဆုျပည့္မယ္ဆိုရင္က်ေနာ္အလိုခ်င္ဆံုးဆုေတာင္းကေတာ့.....
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...