Part 53

2.9K 185 57
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​​ေလယဥ္​ဆင္​းတာနဲ႔က်​ေနာ္​့ဥိီး​ေလးကိုလာႀကိဳခိုင္​းထားတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​ဦး​ေလးကားနဲ႔ပဲHotel Maxဆီကိုလာခဲ့လိုက္​တယ္​...

"ဦး​ေလး..ျမန္​ျမန္​​ေမာင္​း​ေပးပါဗ်ာ..."

" ​​ေအးပါကြာ...စိတ္​​ေအး​ေအးထားပါKongရာ..."

"စိတ္​​ေအး​ေအးထားလို႔မရပူးဦး​ေလးရဲ႕...Oonသာတခုခုဖစ္​ရင္​က်​ေနာ္​​ေသမာ..."

က်​ေနာ္​ဦး​ေလးကို​ေျပာရင္​းနဲ႔ငို​ေနမိတယ္​...က်​ေနာ္​တ္​ုိ႔လက္​ထက္​မွတ္​ပံုတင္​ကိုဒီမာလာပီးလုပ္​ခဲ့တာပဲ...အဲ့တုန္​းကလဲဦး​ေလးက္​ိုယ္​တိုင္​ပဲအစစအရာရာလိုက္​လုပ္​​ေပးခဲ့တာပါ...ပီး​ေတာ့ဦး​ေလးကလဲOonကိုအရမ္​းခ်စ္​တာပါ...က်​ေနာ္​တို႔ရဲ႕အ​ေၾကာင္​း​ေတကိုအကုန္​နီးပါးသိ​ေနတဲ့လူ​ေပါ့ဗ်ာ....

"သားKong..​ေရာက္​ပီ..."

က်​ေနာ္​ဦး​ေလးရဲ႕စကားသံၾကားတာနဲ႔ကားရပ္​တာကိုမ​​ေစာင္​့​ေတာ့ပဲကား​ေပၚကဆင္​းလာလိုက္​ပီးHotelထဲကို​ေျပးဝင္​လာလိုက္​တယ္​....Hotelထဲလူ​ေတကက်​ေနာ္​့ကိုခ်ဳပ္​ပီးတြန္​းထုတ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​အကုန္​လံုးကိုထိုးႀကိတ္​ပီးရ​ေအာင္​ထြက္​​ေျပးလာခဲ့လိုက္​တယ္​...က်​ေနာ္​Oonဆီမာ႐ွိ​ေနတဲ့Joeရဲ႕ဖုန္​းကိုလွမ္​း​ေခၚလိုက္​တယ္​....

"Hello...Oon....Oonအခုဘယ္​မာလဲ...."

"ဟက္​....ဘယ္​မာလဲဟုတ္​လား...မင္​းရဲ႕Oonကအခုငါ့လက္​ထဲမာ....အသက္​​ေတာင္​႐ွိ​ေသးရဲ႕လားမသိပူး...."

"Joe!!!!"

"ငါ့Hotel​ေပၚက​ေနပစ္​ခ်​ေပးလိုက္​မယ္​...မင္​းလာတဲ့အခါHotel​ေ႐ွ႕မာအဆင္​သင္​့သူ႔အ​ေလာင္​း​ေကာက္​သြား႐ုံပဲ​ေပါ့...ဟား...ဟား...."

"လူစိတ္​မ႐ွိတဲ့​ေကာင္​!!!"

​ေုပါခ်င္​ရာ​ေျပာပီးဖုန္​းခ်သြားတဲ့​ေကာင္​​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​​ေခါင္​မိုးထပ္​ကို​ေျပးတက္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​....​ေခါင္​မိုးထပ္​​ေရာက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​ျမင္​လိုက္​ရတဲ့ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့ရင္​ဘတ္​ကဆစ္​ခနဲ...Joeရဲ႕လက္​ထဲမာအသက္​​ေငြ႔​ေငြ႔သာ႐ွဴ​ေနရတဲ့Oon​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့​ေဒါသ​ေတထိန္​းခ်ဳပ္​မရႏိုင္​​ေတာ့ပဲက်​ေနာ္​သူ႔နားကိုအ​ေျပးသြားပီးသူ႔ပုခံုးက​ေနက်​ေနာ္​့ဘက္​ကိုဆြဲလွည္​့ကာသူ႔မ်က္​ႏွာကိုတခ်က္​ပီးတခ်က္​ထိုး​ေနမိတယ္​...မ်က္​ႏွာတခုလံုး​ေသြးအလိန္​းလိန္​နဲ႔ၿငိမ္​က်သြားတဲ့အခ်ိန္​မွက်​ေနာ္​Oonနားကိုအ​ေျပးသြားလိုက္​​ေတာ့ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚမာလွဲက်​ေနတဲ့Oonရဲ႕မ်က္​ႏွာမာ​​ေသြးစ​ေတနဲ႔ဖူး​ေယာင္​​ေနတယ္​...က်​ေနာ္​Oonကို​ေပ့လိုက္​တဲ့အခ်ိန္​​ေနာက္​က​ေနက်​ေနာ္​့​ေခါင္​းကိုမာ​ေက်တဲ့အရာတခုနဲ႔႐ုိက္​ခံလိုက္​ရတာ​ေၾကာင္​့​နာက်င္​ျခင္​း​ေၾကာင္​့မိုက္​ခနဲ....က်​ေနာ္​Oonကိုျပန္​ခ်ထားလိုက္​ပီးသူ႔ဘက္​ကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့သစိသား​ေခ်ာင္​းကိုကိုင္​ထားပီးယိုင္​နဲ႔စြာရပ္​​ေနတဲ့Joe....က်​ေနာ္​့မ်က္​ႏွာဆီသို႔တည္​့တည္​့လာ​ေနတဲ့သစ္​သား​ေခ်ာင္​းကို​ေခါင္​းငံုကာ​ေ႐ွာင္​လိုက္​ပီးသူ႔လက္​ကိုခ်ဳပ္​ကာသူ႔လက္​ထဲကသစ္​သား​ေခ်ာင္​းကိုယူပီးသူ႔မ်က္​ႏွာကိုအားနဲ႔လႊဲ႐ုိက္​လိုက္​​ေတာ့​ေနာက္​ျပန္​လဲသြားတယ္​...က်​ေနာ္​့​ေျခ​ေထာက္​နား​ေရာက္​​ေနတဲ့သူ႔ရဲ႕ဗိုက္​ကိုအားနဲ႔သံုး​ေလးခ်က္​ကန္​လိုက္​​ေတာ့လႈပ္​႐ွားျခင္​းမ႐ွိ​ေတာ့...က်​ေနာ္​လဲက်​ေနတဲ့သူ႔မ်က္​ႏွာကိုအားနဲ႔တခ်က္​ကန္​လိုက္​​ေတာ့ပါးစပ္​ထဲမွ​ေသြး​ေတထြက္​လာတယ္​...

I Love Your HateWhere stories live. Discover now