Part 12

4K 255 29
                                    

Arthit pvo;

က်​ေနာ္​​ေခါင္​းထဲမာ​နာက်င္​ျခင္​းတခ်ိဳ႕ကိုခံစားရပီး​ေနာက္​မ်က္​လံုးတို႔က္​ိုအားယူပီးဖြင္​့ၾကည္​့​ေတာ့ျဖဴလႊလႊမ်က္​ႏွာက်က္​ကိုအရင္​ဆံုး​ျမင္​ရတယ္​....က်​ေနာ္​အားယူပီးထဖို႔လုပ္​​ေပမဲ့တင္​းၾကပ္​စြာဆုပ္​ကိုင္​ခံထားရတဲ့လက္​တ​ဖက္​​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​​ေဘးကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့က်​ေနာ္​့လက္​ကိုဆုပ္​ကိုင္​ရင္​းကုတင္​​ေဘးတြင္​​ေခါင္​း​ေမွာက္​ကာအိပ္​​ေနတဲ့Gun​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​လက္​ကိုအသာ​ေလးဆြဲထုတ္​လိုက္​​ေပမဲ့ႏိုးသြားတဲ့Gunက......

"Arthit...သတိရလာပီလား...."

"အင္​း...."

"Arthit...ဟင္​့...ဟင္​့...မင္​းဘာလို႔ငါ့ကိုအၾကာႀကီးပစ္​ထားတာလဲ....အဲ့​ေန႔ကငါဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​လန္​႔သြားလဲမင္​းသ္​ိလား..ဟင္​့..ဟင္​့.."

က်​ေနာ္​့ကိုဖက္​ရင္​းငို​ေနတဲ့Gunကိုက်​ေနာ္​ျပန္​ဖက္​ထားရင္​းငို​ေနမိတယ္​....နာက်င္​ျခင္​းကဘယ္​​ေတာ့မ်ားမွအဆံုးသတ္က္​ို​ေရာက္​လာမာလဲ..

"Arthit..သတိရလာပီလား..."

Pကအခန္​းထဲကိုဝင္​လာရင္​းက်​ေနာ္​့တို႔က္​ုိျမင္​ပီး​ေမး​ေနတာ...

"ဟုကဲ့P"

"အင္​း..အခု​ေနရတာဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ..."

"​ေခါင္​းကနဲနဲကိုက္​​ေန​ေပမဲ့သက္​သာပါတယ္​P.."

"Arthit...မင္​း​ေဆး​ေတ​ေရာပံုမွန္​​ေသာက္​ရဲ႕လား...."

"................."

က်​ေနာ္​​ေမးလိုက္​​ေတာ့မွ​ေခါင္​းငံုသြားတဲ့Arthit​ေၾကာင္​့....

"​ေဆးကို​ေတာ့ပံုမွန္​​ေသာက္​ရမယ္​​ေလArthitရဲ႕..Kong​ေျခ​ေထာက္​မ​ေကာင္​းတဲ့​ေန႔ထဲကစပီး​ေဆး႐ုံမာcheckingလာမလုပ္​တာဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ၾကာပီလဲ..."

"ဟမ္​...Arthit..​ေဆးမ​ေသာက္​ပူး..ဟုလား..မင္​း႐ူး​ေနလားArthit...."

"ပီး​ေတာ့Arthit...မင္​းခြဲစိတ္​ဖို႔Pစာရင္​း​ေပးလိုက္​ပီ...."

"ဟင္​...ခြဲစိတ္​ရမယ္​...Arthitကဘာဖစ္​လို႔ခြဲစိတ္​ရမာလဲ..."

"Arthitမင္​းကိုမ​ေျပာျပပူးလား..သူ႔လက္​​ေကာက္​ဝတ္​အစစ္​လြဲ​ေနတာ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ​ေနပီ..အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ခြဲစိတ္​ရမာ.."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now