က်ေနာ္MarကိုOonနဲ႔မကြာ႐ွင္းႏိုင္ပူးလို႔အျပတ္ျငင္းပီးအိမ္ကိုျပန္လာခဲ့လိုက္တယ္....အိမ္ေရာက္ေတာ့ခုတင္ေပၚမာအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့Oonကိုဝင္ၾကည့္ပီးOonရဲ႕နဖူးကိုက်ေနာ့္လက္နဲ႔စမ္းၾကည့္ေတာ့အဖ်ားက်သြားပါပီ....က်ေနာ္လဲOonရဲ႕ပါးမို႔မို႔ေလးေတကိုတခ်က္နမ္းပီးအေပၚထပ္ကိုတက္လာလိုက္တယ္.....က်ေနာ္အခန္းျပတင္းေပါက္ေနၾကည့္မိေတာ့အိမ္ကိုပစၥည္းလာပို႔တဲ့လူတေယာက္.....က်ေနာ္ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းပီးေတာ့အခန္းတံခါးကိုခပ္ဟဟဖြင့္ကာၾကည့္မိေတာ့ယူက်ိဳးမရစြာငိုေနတဲ့Oon....က်ေနာ္ရယ္Oonရယ္Lamရယ္႐ုိက္ထားတဲ့ပံုကိုပို႔လိုက္တာပါ.....Mar....ရက္စက္တယ္ဗ်ာ...Mar...Oonကိုထပ္မႏွိပ္စက္ပါနဲ႔ေတာ့.....က်ေနာ္ကြာ႐ွင္းေပးလိုက္ရင္Oonစိတ္ခ်မ္းသာေနမာလား.....က်ေနာ္ေဝခြဲမရဖစ္ေနမိေတာ့သည္....
က်ေနာ္စိတ္ညစ္ညစ္ႏွင့္Aimနဲ႔Tewကိုေခၚကာအိမ္မာပဲအရက္ေသာက္ေနမိေတာ့သည္....က်ေနာ္ဘာဆက္လုပ္သင့္လဲ...အေတြးေတမြန္းၾကပ္လာတာနဲ႔အရက္ကိုသာေသာက္ရင္းေျဖေဖ်ာက္ေနမိသည္....က်ေနာ္အခန္းထဲဝင္သြားေသာခုတင္ေပၚမာအိပ္ေနတဲ့Oon....က်ေနာ္႐ူးေတာ့မယ္...သူ႔ကိုသာဆံုး႐ႈံးလိုက္ရရင္က်ေနာ္တဂယ္႐ူးပီးေသမာ...သူကေတာ့ဘာမွအပူအပင္မ႐ွိသည့္အလားၿငိမ္းခ်မ္းစြာအိပ္ေမာက်ေနေလရဲ႕.....က်ေနာ့္ခံစားခ်က္တ္ို႔ေၾကာင့္က်လာေသာမ်က္ရည္ေတနဲ႔အတူသူ႔ဆီကအားေပးမႈကိုေတာင့္တေနမိတယ္....အခုလိုခ်ိန္မ်ိဳးမာေထြးေပြ႔ထားတာပဲဖစ္ဖစ္ေပါ့.....သူကေတာ့ျဖဴစင္စြာအိပ္ေမာက်ေနေလရဲ႕.......
က်ေနာ္မိုးလင္းေတာ့ေခါင္းကသိပ္မၾကည္ပူး...အဲ့ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္လဲေရမိုးခ်ိဳးပီးတာနဲ႔coffeeဆိုင္ကိုထြက္လာလိုက္တယ္....Oonကေနသိပ္ေကာင္းေသးတာမဟုပူးေလ..အဲ့ဒါေၾကာင့္Gunကိုဝိုင္းကူဖို႔ပါ....က်ေနာ္coffeeဆိုင္မာဝိုင္းကူေနတုန္းOonကGunဆီဖုန္းဆက္လာတယ္...Oonကဆိုင္ကိုလာဖို႔ေျပာေနတာေၾကာင့္GunကိုOonမလာႏိုင္ေအာင္ေျပာခိုင္းလိုက္တယ္....ဟုတယ္ေလ..က်ေနာ္ကOon ေ႐ွ႕မာcoffeeဆ္ိုင္ကိုအေရးမလုပ္သလိုေနလာတာက်ေနာ့္ကိုOonေတြ႔သြားရင္ဂြမ္းပီေပါ့လို့္.....က်ေနာ္လဲတေန႔လံုးဆိုင္မာGunကိုဝိုင္းကူေနတာေၾကာင့္Aimတို႔ေခၚတာေတာင္မသြားႏိုင္ပူး..အာ့ေၾကာင့္Aimနဲ႔Tewကဆိုင္ကိုေရာက္လာပီး....
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...