Part 46

2.8K 169 64
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​က်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ကို​ေခါင္​းမွီရင္​းက်​ေနာ္​့ရဲ႕​ေျခ​ေထာက္​​ေတၾကားမာသူ႔ခနၶာကိုယ္​​ေလးကိုတိုးဝင္​ရင္​းလွဲ​ေနတဲ့Oonရဲ႕ဆံပင္​​ေလး​ေတက္​ိုသပ္​တင္​​ေပး​ေနလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲမာၿငိမ္​​ေနတဲ့Oon....

"Oon....အိပ္​သြားပီလား..."

က်​ေနာ္​စကားသံ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့လာတဲ့မ်က္​လံုးဝိုင္​းဝိုင္​း​ေလး​ေတ....

"ဟင္​....Kongဘာ​ေျပာမလို႔လဲ....."

"​အင္​း...Oonကိုယ္​့ကိုျပန္​လာရင္​​ေပးမယ္​ဆိုတဲ့ဟာ​ေလး....Gunလဲမ႐ွိ​ေတာ့ပူးဆို​ေတာ့ကိုယ္​့ကို​ေပးလို႔ရပီ​လို႔...အဲ့ဒါ​ေလး.."

က်​ေနာ္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့မ်က္​ႏွာ​ေလးရဲရင္​းက်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲမာ​ေခါင္​းျပန္​ငံုသြားတဲ့Oon...

"Oonမ​ေပးခ်င္​ပူးဆိုလဲရပါတယ္​...ကိုယ္​အတင္​းမ​ေတာင္​းဆို....."

"ဘယ္​သူက​ေျပာလို႔လဲ...."

က်​ေနာ္​့ရဲ႕စကားသံ​ေတမဆံုး​ေသးခင္​မာပဲက်​ေနာ္​့ႏႈတ္​ခမ္းဆီကခံစားလိုက္​ရတဲ့ႏူးညံ့ျခင္​း....ပါး​ေပၚကိုထိတခ်က္​မထိတခ်က္​လာ​ေရာက္​ထိခတ္​​ေနတဲ့အသက္​႐ွဴ​ေငြ႔​ေႏြး​ေႏြး.....အဲ့ဒီ့အရာ​ေတထဲကိုက်​ေနာ္​​ေပ်ာ္​ဝင္​စီးဆင္​းသြားမိတာအသက္​႐ွဴလို႔မရ​ေတာ့တဲ့အခ်ိန္​မွက်​ေနာ္​ျပန္​လႊတ္​​ေပးလိုက္​မိတယ္​......အသက္​႐ွဴမဝတာ​ေၾကာင္​့​ေရာ႐ွက္​ရြံျခင္​းပါ​ေရာ​ေထြး​ေနတာ​ေၾကာင့္​့Oonရဲ႕မ်က္​ႏွာဟာ​လဲနီျမန္​း​ေနတယ္​....

"Oon...ကိုယ္​တို႔ဘယ္​​ေတာ့မွမခြဲ​ေၾကး​ေနာ္​...."

"အင္​း...."

"ကိုယ္​့ကိုကတိ​ေပး...."

က်​ေနာ္​သူ႔​ေ႐ွ႕မာလက္​သန္​း​ေလး​ေထာင္​ျပလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့ရဲ႕လက္​သန္​း​ေလးကိုလာ​ေရာက္​ယွက္​တြယ္​တဲ့Oonရဲ႕လက္​သန္​းျဖဴျဖဴ​ေလး....Oonရဲ႕အျပံဳး​ေတပိုအသက္​ဝင္​​ေစဖို႔က်​ေနာ္​ႏွာ​ေခါင္​း​ေတကလဲအလိုက္​တသိOonရဲ႕ပါးျပင္​​ေပၚကိုအတင္​းတိုးဝင္​သြားၾကတယ္​....

I Love Your HateDonde viven las historias. Descúbrelo ahora