Part 74(Ending)

4.7K 196 66
                                    

Gun pov

ျခံထဲမာကားရပ္​ပီးတာနဲ႔အိမ္​ထဲကဘီးလူးဆိုင္​းတီးပီးဝုန္​းဒိုင္​းက်ဲဝင္​လာတဲ့Arthitနဲ႔ပစၥည္​း​ေတမႏိုင္​မနင္​းသယ္​ပီး​ေနာက္​က​ေနလိုက္​ဝင္​လာတဲ့P​ေၾကာင္​့Gunမ​ေနသာ​ေတာ့...

"Arthit...ဘာဖစ္​လာျပန္​ပီလဲ...."

"ဘာမွမဖစ္​ပူး!!!..​ေနပါအူး...သား​ေရာ...မင္​းကဘာလို႔သားနားမာမ​ေနပဲ​ေအာက္​​ေရာက္​​ေနရတာလဲ...ငါ့သားတခုခုဖစ္​လို႔က​ေတာ့အ​ေသပဲ.."

"အမ​ေလး...မင္​းသားကအခန္​းထဲမာအိပ္​​ေနတုန္​းမို႔​ေအာက္​ထပ္​ကိုခဏ​ေလးဆင္​းပီး​ေရာက္​လာ​ေသာက္​တာပါ​ေနာ္​..."

က်​ေနာ္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့ကိုမ်က္​​ေစာင္​းထိုးပီးအိမ္​​ေပၚကိုတက္​သြားတဲ့Arthit...က်​ေနာ္​လဲသူ႔ကိုဆက္​ၾကည္​့မ​ေန​ေတာ့ပဲမန္​ိုင္​မနင္​း​ေတသယ္​လာတဲ့Pနားကိုသြားပီးကူသယ္​​ေပးလိုက္​တယ္​....

"P..ဘာ​ေတအမ်ားႀကီးဝယ္​လာတာလဲ..."

"အင္​း...Oonလိုခ်င္​တာ​ေျပာတာ​ေတအကုန္​ဝယ္​လာတာပဲ..ဝယ္​ရင္​းနဲ႔မ်ားသြားတာ...ပီး​ေတာ့Oonကတမ်ိဳးဝယ္​ရင္​​ေရာင္​စံုလိုခ်င္​တယ္​ဆိုတာနဲ႔အဲ့လိုဖစ္​သြားတာ..."

က်​ေနာ္​က်​ေနာ္​့လက္​ထဲကအထုပ္​ကိုဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့တကယ္​့ကိုအမ်ားႀကီးပဲ..လက္​အိတ္​ပိစိ​ေလး​ေတက​ေရာင္​စံု...​ေျခအိတ္​ပိစိ​ေလး​ေတကဒါဇင္​လိုက္​...အက်ီ​ေတဆို​ေျပာမ​ေနနဲ႔ဆိုင္​​ေတာင္​ျပန္​ဖြင္​့လို႔ရတယ္​...ႏို႔ဗူး​ေတလဲဝယ္​လာ​ေသးတယ္​....

"P..Arthitဝယ္​ခိုင္​းတိုင္​းဝယ္​စ႐ာလား...Pတို႔​ေမြးထားတာသားတ​ေယာက္​ထဲ​ေနာ္​...Pတို႔ဝယ္​လာတာခ​ေလး​ေလးငါး​ေယာက္​စာ​ေလာက္​႐ွိတယ္​..."

"အဲ့​ေတာ့လဲဘာဖစ္​လဲGunရယ္​...အမ်ားႂကီး႐ွိ​ေတာ့သားကိုတ​ေန႔တ​ေန႔အက်ီ​ေတအမ်ားႀကီးလဲ​ေပးလို႔ရတာ​ေပါ့...."

"ႏို႔ဗူး​ေတထပ္​ဝယ္​လာ​ေသးတာလားP.."

"အင္​းဟုတယ္​Oon​ေျပာတာ​ေတာ့ႏိုးဗူး​ေတကၾကာရင္​ခ်ိဳလိမ္​​ေတ​ေပ်ာ့ကုန္​တယ္​ဆိုလားဘာဆိုလားပဲအာ့​ေၾကာင္​့...."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now