Part 44

3.1K 183 32
                                    


Gun pov

မနက္​ခင္​း​ေန​ေရာက္​ျခည္​ကလဲျပတင္​း​ေပါက္​မွတဆင္​့အခန္​းထဲသို႔ဝင္​​ေရာက္​ကာျဖာဆင္​းက်​ေနသည္​...ထိုအခ်ိန္​အခန္​းထဲတြင္​​ေရာက္​ယွက္​ခက္​ရင္​းတ​ေယာက္​နဲ႔တ​ေယာက္​​ေျခခ်င္​းလိမ္​​ေအာင္​႐ႈပ္​​ေနၾက​ေသာသူႏွစ္​ဦးကိုက်​ေနာ္​Sofa​ေပၚမာသာခပ္​မႈိင္​မႈိင္​ထိုင္​ရင္​းၾကည္​့​ေနမိတယ္​...ဘယ္​လိုဖစ္​လို႔ဒီ​ေလာက္​​ေရာက္​ယွက္​ခက္​​ေနၾကမွန္​းမသ္​ိ...က်​ေနာ္​ဆိုသည္​မာလဲမနက္​ကအ​ေစာႀကီးထထားရတာမို႔စိတ္​ကမၾကည္​..သူတို႔ကိုၾကည္​့ရင္​းပိုပီးမူး​ေနာက္​လာတာ​ေၾကာင္​့မ်က္​လံုးစံုမွိတ္​ကာSofa​ေပၚသာလွဲခ်လိုက္​​ေတာ့တယ္​.....

"Kong...​ေနအူး..အဲ့အက်ီအ​ေရာင္​ကမလွ​ေသးပူး...Oon​ေရြး​ေပးမယ္​...ခဏ​ေနအူး..."

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔Oonကက်​ေနာ္​့အဝတ္​အစားထုပ္​ထဲကအဝတ္​​ေတကိုတထည္​ျခင္​းထုတ္​ကာလွန္​​ေလွာ႐ွာ​ေနပါ​ေတာ့တယ္​....

"​ေတြ႔ပီ...ဒီမာ..အျဖဴ​ေရာင္​​ေလး..Kongနဲ႔ဆိုလံုးဝၾကည္​့လို႔​ေကာင္​းမာ..အဲ့ဒါပဲဝတ္​သြား​ေတာ့..."

"​ေနအူး..Oonမ်က္​ႏွာသစ္​ပီးပီလား..."

"မသစ္​က​ေသးပူး​ေလ..မိုးလင္​းထဲကKongအတြက္​ျပင္​ဆင္​​ေနရတာကို..."

မယ္​..သူ႔ကိုသူအိမ္​႐ွင္​မႀကီးလိုလုပ္​ပီးလက္​ႏွစ္​ဖက္​ခါးမာ​ေထာက္​ကာက်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့ရင္​း​ေျပာ​ေနတဲ့Oon...

"အာ..အာ့ဆိုကိုယ္​Oonကိုမ်က္​ႏွာသစ္​ပီး​ေရခ်ိဳး​ေပးခဲ့မယ္​...အဝတ္​အစား​ေတခြၽတ္​..."

"အမ္​....ဘာ....ဘာလဲ...မခ်ိဳးပါပူး..."

"ျမန္​ျမန္​လုပ္​ပါOonရယ္​..ကိုယ္​အလုပ္​သြားရအူးမယ္​...".

"Kongအလုပ္​သြားစရာ႐ွိတာသြားပါလား..ဘယ္​သူကတား​ေနလို႔လဲ..."

"Oon...ကိုယ္​Oonရဲ႕ကိုယ္​လံုး​ေလးကိုတျခားသူကိုမျပႏိုင္​ပါပူး​ေနာ္​...ကိုယ္​့ရဲ႕အဖိုးတန္​အခ်စ္​ဆံုး​ေလးကို..."

က်​ေနာ္​​ေညပါပ​ီးOonကိုခါးက​ေနဆြဲဖက္​လိုက္​​ေတာ့...

"ဘာ..ဘာ​ေတလာ​ေျပာ​ေနတာလဲ...Oonဘာသာ​ေရခ်ိဳးႏိုင္​တယ္​...Kongအလုပ္​သြားစရာ႐ွိတာသာသြားပါ...​ေနာ္​..."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now